اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

همایش پر شور شیرخوارگان حسینی در دلفان+تصاویر

در سومین روز ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در مصلی المهدی نورآباد برگزار شد. در این آئین معنوی مادران با پوشیدن لباس سبز و سربند به یاد علی‌اصغر(ع) و مظلومیت این طفل شیرخوار اشک ماتم ریختند.

همایش پر شور شیرخوارگان حسینی در دلفان+تصاویر

خبرگزاری فارس دلفان_سجاد کاظمی؛ در سومین روز ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در مصلی المهدی نورآباد برگزار شد. در این آئین معنوی مادران با پوشیدن لباس سبز و سربند در یاد علی‌اصغر(ع) و مظلومیت این طفل شیرخوار اشک ماتم ریختند.

مداحان در این همایش با بیان اشعاری در مظلومیت طفل ۶ ماهه امام حسین (ع) و رنج‌‌های فرزندان سیدالشهدا به عزاداری پرداختند و مادران با حزن و اندوه با توسل به حضرت علی اصغر (علیه السلام) برای تربیت حسینی فرزندان خود دعا کردند.

 

 

همایش شیرخوارگان حسینی همه ساله به همت هیئت فاطمیون نورآباد، با هدف تکریم حماسه شیرخواره شهید حریم اهل بیت (علیهم السلام) به عنوان بزرگ ترین سند مظلومیت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) درنورآباد همزمان با سراسر ایران اسلامی و در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول