اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن مجید در شهرهای استان اصفهان+تصاویر و فیلم

مردم مؤمن شهرهای استان اصفهان هم‌صدا با سایر مردم ایران اسلامی امروز پس از نماز عبادی سیاسی جمعه با برپایی راهپیمایی، اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید را محکوم کردند.

راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن مجید در شهرهای استان اصفهان+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اهانت مجدد به قرآن کریم در کشور سوئد با مجوز دولت این کشور قلوب جهان اسلام و پیروان ادیان توحیدی را جریحه‌دار ساخته است و باید جهان اسلام این رفتار زشت را محکوم کند.

به همین منظور امروز امت مؤمن و ولایتمدار شهرهای استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، اهانت مکرر دولتمردان مستکبر و صهیونیست کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن مجید را محکوم خواهند کردند.

شاهین‌شهر

مردم شاهین‌شهر هم‌زمان با سراسر کشور در محکومیت مجدد اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط عناصر خودفروخته و حمایت دولتمردان سوئدی از این اقدام راهپیمایی کردند.

 

 

اردستان

مردم اردستان هم‌زمان با سراسر کشور، بعد از نماز جمعه، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را با سردادن شعار محکوم کردند.

 

نطنز

مردم شهر اولیا الله نطنز با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اقدام موهن سوئدی‌ها در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

 

سمیرم

نمازگزاران سمیرم با هم‌زمان با سراسر کشور با سردادن شعار، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

 

 

بادرود

به‌منظور محکومیت اهانت مکرر دولتمردان همسو با نظام مستکبر و صهیونیست کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن مجید امت مؤمن و خداجو و ولایتمدار بادرود با برپایی راهپیمایی، این اقدام را محکوم کردند.

 

کاشان

مردم ولایتمدار کاشان و سایر مناطق تابعه کاشان نیز امروز (جمعه) بعد از اقامه نماز با برگزاری تجمع و راهپیمایی، اهانت به قرآن مجید را محکوم کردند.

 راهپیمایی اعتراض آمیز محکومیت اهانت به قرآن کریم در کاشان بعد از پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از محل مصلی  بقیة الاعظم تا بلوار امام رضا(ع) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.
 جمعی از مسؤولان نیز که در این راهپیمایی با قشرهای مختلف مردمی همراه بودند شعارهایی چون «اهانت به قرآن نقش منافقین است، فتنه و آشوبگری کار منافقین است، سوئد جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند» سرداده شد.
مردم ولایتمدار کاشان در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در حالی که با خود پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته و بنرهایی در محکومیت اهانت به قرآن مجید حمل می‌کردند با سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی اهانت به آخرین کتاب آسمانی را محکوم کردند.

 

 

پایان پیام/63025/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول