اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رفع دغدغه‌های کشاورزان گرمساری؛ در دستور کار مسؤولان

استاندار سمنان گفت: دغدغه‌های کشاورزان گرمسار در حوزه حقابه پذیرفتنی است و استانداری سمنان و مدیران کل مربوطه پیگیر بررسی و رفع مشکلات کشاورزان هستند.

رفع دغدغه‌های کشاورزان گرمساری؛ در دستور کار مسؤولان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و موارد پیرامون حقابه کشاورزان شهرستان گرمسار اظهار کرد: مطالبات و دغدغه‌های کشاورزان این شهرستان در حوزه حقابه پذیرفتنی است.

وی اضافه کرد: مجموعه استانداری سمنان و مدیران کل مربوطه در این استان پیگیر بررسی و رفع مشکلات کشاورزان در این حوزه هستند.

استاندار سمنان بیان کرد: میزان خسارت واردشده به کشاورزان گرمسار با محوریت جهاد کشاورزی و مدیریت بحران استانداری سمنان بررسی و طی یک گزارش جامع تنظیم شود.

هاشمی ادامه داد: جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم‌آبی استان سمنان به‌منظور بررسی ویژه مباحث و مسائل مرتبط با حقابه کشاورزان گرمسار در هفته آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت و ساماندهی وضع نظام توزیع آب در شهرستان گرمسار در راستای برون‌رفت از وضع فعلی و مدیریت کمبود آب در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول