اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جاساز 13 کیلو شیشه و تریاک در یک خودرو در رودان لو رفت

تیزبینی ماموران انتظامی شهرستان رودان منجر به کشف 13 کیلو تریاک و شیشه از یک دستگاه خودرو سواری شد.

جاساز 13 کیلو شیشه و تریاک در یک خودرو در رودان  لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین زارعی فرمانده انتظامی رودان امروز اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایست وبازرسی شهید مریدی شهرستان رودان در اجرای طرح های مستمر مبارزه با سوداگران مرگ، شب گذشته حین پایش و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 به رانندگی و سرنشینی اعضاء یک خانواده مشکوک شده و دستور توقف دادند.
 
وی افزود: ماموران جهت بررسی خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق از آن 9کیلو و 700 گرم تریاک و 3 کیلو 300 گرم مواد مخدر شیشه که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.  
 
سرهنگ حسین زارعی با بیان اینکه در این رابطه 2متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: مبارزه با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر با جدیت و اقتدار در دستور کار قرار دارد لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و مواد مخدر در حد خرد و کلان و دیگر موارد مشکوک ، در اسرع وقت از طریق سامانه 128و شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول