اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تمهیدات لازم برای پیشگیری و کاهش خسارات بحران لحاظ شود

استاندار لرستان با اشاره به گستردگی ساختار پدافند غیر عامل، گفت: بیشترین تاکید و ماموریت شورای پدافند غیرعامل در استان مصو‌ن‌سازی و پیشگیری از ایجاد بحران‌هاست.

تمهیدات لازم برای پیشگیری و کاهش خسارات بحران لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در نخستین جلسه شورای پدافند غیرعامل لرستان، اظهار کرد: ماموریت شورای پدافند غیرعامل پیشگیری از ایجاد بحران‌ها در استان است. 

وی خاطرنشان کرد: کارگروه‌های یازده‌گانه در استان موظف هستند بررسی‌های لازم را با توجه به امکانات که در اختیار، برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی داشته باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران استان برای اواخر شهریور ماه بارش‌های زود هنگام را پیش‌بینی کرده، افزود: اقدامات لازم برای لایروبی رودخانه‌های داخل شهرها انجام شود تا خسارتی متوجه اموال عمومی نشود. 

زیویار، رسیدگی به بندهای خاکی سدهای مستهلک استان را یکی دیگر از اقدامات شورای پدافند غیرعامل استان برشمرد و گفت: ساخت خطوط لوله گاز و استفاده از سوخت دوم به‌ویژه در ایام پاییز و زمستان که ممکن است باعث ناترازی در مصرف گاز شود مورد تاکید است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول