اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اوباش مسلح در منطقه رجایی شهر دستگیر شد

با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز یک اوباش مسلح که اقدام به آدم ربایی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

اوباش مسلح در منطقه رجایی شهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی براینکه یکی از اوباش سابقه دار و خطرناک منطقه رجایی شهر اقدام به ربودن یکی از شهروندان کرده، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: متهم به محض اطلاع از تحت تعقیب قرار گرفتن خود بلافاصله فرد ربوده شده را آزاد و علی رغم متواری بودن در تور اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا قرار گرفته و در یک عملیات غافلگیرانه در منطقه رجایی شهر کرج دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم در مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار هداوند در پایان با اشاره به اینکه بر هم زدن امنیت روانی مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان ساخت: پلیس با افرادی که با گردنکشی و قدرت نمایی باعث ایجاد حس ناامنی در بین مردم شوند با اقتدار برخورد می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول