اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وصول مالیات ۵۴ خانه لوکس در مازندران

مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: برگ تشخیص مالیاتی، ۵۴ مورد خانه لوکس به مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان صادر شده که درحال ابلاغ و وصول است.

وصول مالیات ۵۴ خانه لوکس در مازندران

محسن اسلامی مدیرکل امور مالیاتی مازندران امروز درباره موضوع مالیات بر خانه‌های لوکس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: موضوع مالیات بر خانه‌های لوکس به موجب قانون بودجه بود و سنوات گدشته هم در قانون آمده است.

وی افزود: به موجب آن دستگاه‌هایی ازجمله وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان ثبت اسناد و املاک و شهرداری‌ها مکلف شدند که اطلاعات لازم را برخط به سازمان مالیاتی ارائه دهند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران با بیان اینکه در استان هنوز اطلاعاتی در این راستا در اختیار مالیاتی قرار نگرفت، تصریح کرد:  اما براساس اطلاعات سازمان امور مالیاتی براساس برگ تشخیص مالیاتی، ۵۴ مورد مربوط به استان و سال ۱۴۰۰ به مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان بوده که درحال ابلاغ و وصول در سطح استان هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول