اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

احداث پروژه‌های مدیریت شهری به منظور جمع آوری آب‌های سطحی

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از احداث پروژه‌های اولویت‌دار با محوریت جمع آوری آب‌های سطحی خبر داد و گفت: به منظور رفع مشکلات آب گرفتگی بلوار جانبازان، بلوار شورا و همچنین انتقال آب، کلکتور مشترک برغان به خارج از محدوده حفاظت شده طراحی شده است.

احداث پروژه‌های مدیریت شهری به منظور جمع آوری آب‌های سطحی

محمدرضا ناصرخاکی، معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: این کلکتور به طول تقریبی ۳ هزار متر از ورودی پارک امید آغاز و به رودخانه کرج بعد از پل حامی منتهی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج همچنین افزود: احداث کلکتور دیگری نیز به طول ۳ هزار ۱۰۰ متر در بلوار ولیعصر در دستور کار قرار گرفته که از زیرگذر ولیعصر و ضلع جنوبی اتوبان کرج _ قزوین واقع در منطقه ۴ آغاز و به نهر سیاه جوی در مجاورت آق تپه (منطقه ۳) منتهی می‌شود.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیمانکاران احداث کلکتور مذکور مشخص شدند و به زودی مراحل اجرای آن آغاز می‌شود، افزود: این پروژه به منظور هدایت آب‌های سطحی خیابان‌های منتهی به بلوار ولیعصر طراحی شده که در نهایت با اجرای کامل آن، معضلات موجود در مناطق ۳ و ۴ شهرداری کرج در محدوده بولوار ولیعصر رفع می‌شود.  

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: این دو پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار طرح جمع آوری آب‌های سطحی شهر کرج بودند و در بودجه سال جاری در اولویت اول اجرا قرار گرفته‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول