اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

استاندار خراسان‌شمالی: ۲۸ درصد مردم استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه ۲۸ درصد مردم این استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند باید با ایجاد اشتغال مددجویان و ترغیب آنان به تولید به مرحله خودکفایی برسانیم.

استاندار خراسان‌شمالی: ۲۸ درصد مردم استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در آیین تجلیل از خودکفایی و توانمندی ۲ هزار مجری طرح های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور رییس کمیته امداد کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه ۲۸ درصد مردم این استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اگر بتوانیم با ایجاد اشتغال مددجویان و ترغیب آنان به تولید به مرحله خودکفایی برسانیم به تراز مناسب در رونق اقتصادی خواهیم رسید.

وی یکی از هدف گذاری های مهم استان با کمیته امداد استان را ایجاد اشتغال برای مددجویان عنوان کرد وگفت: امروز خودکفایی ۲ هزار شاغل یکی از توفیقات حاصل شده در این حوزه است.

استاندار خراسان‌شمالی توسعه تولید در ابعاد مختلف را برای سال جاری به عنوان یک هدف اصلی ذکر کرد و افزود: امیدواریم به سهم خود بتوانیم در مهار تورم در سطح کشور نقش آفرینی موثری داشته باشیم.

حسین نژاد همچنین هدف گذاری نخست استان را تامین آب مطرح کرد و گفت: در سفر رییس جمهوری این موضوع پایه گذاری شد تا با انتقال آب های شمال و تایید نهایی ماده ۲۳ شاهد افزایش آب کشاورزی و توسعه مجتمع های کشاورزی و دامداری و رونق اقتصاد کشاورزی استان باشیم.

وی اتمام پروژه سدها، تقویت زیر ساخت های حمل و نقل، پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸،  به افراد واقعی در امر تولید، احیای قنوات و آبیاری‌های نوین  را به عنوان دستور کارهای مدیران استان عنوان کرد.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: خراسان شمالی پتانسیل های بالایی به ویژه در بخش کشاورزی و صنعت دارد که امیدواریم در یک بازه زمانی در حوزه تولید و اشتغال قدم های خوبی برداریم.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول