اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پاکسازی مرزهای شمال غرب از لانه تروریست‌ها با فرماندهی سردار اوصانلو

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرمان حکیمانه رهبری در مناطق صعب‌العبور که تبدیل به قرارگاه مرکزی ضد انقلاب شده بود، گفت: این مناطق از دست عناصر ضدانقلاب برای اولین بار توسط این رزمنده مجاهد و یادگار لشکر عاشورا آزاد شد که این مجاهدت‌ها از افتخارات جاودانه‌ای است که باید در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار شود.

پاکسازی مرزهای شمال غرب از لانه تروریست‌ها با فرماندهی سردار اوصانلو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در ویژه برنامه همسنگر طوفان که به مناسبت تجلیل از سردار حاج محمد تقی اوصانلو برگزار شد، اظهار کرد: امروز به سبب تجلیل از چهار دهه مجاهدت و سنگرنشینی و لبیک گویی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری گرد هم جمع شدیم چرا که در مجال این جلسه تنها می‌توان راوی جریانات و رشادت های چهل ساله این سردار والامقام بود.

وی با بیان اینکه سردار اوصانلو از یاران خلف شهدای لشکر عاشورا همچون آقا مهدی باکری و ۱۰ هزار شهید والامقام استان است، تصریح کرد: سرداران عاشورایی همچون تجلایی، شفیع زاده و یاغچیان و تمامی جهادگران، شناسنامه لشکر عاشورا هستند.

فرمانده سابق سپاه عاشورا با بیان اینکه دهه سوم و چهارم مجاهدت سردار اوصانلو در ایجاد امنیت مناطق شمال‌غرب کشور سپری شده است، خاطرنشان کرد: از زمان حضور این سردار در قرارگاه حمزه سیدالشهدا در اقصی نقاط شمال‌غرب تا منطقه شاهوی کردستان، تمام این مناطق دست ضد انقلاب بود در حالی که در آن برهه مقام معظم رهبری فرمانی جهت آزادسازی این مناطق صادر کردند و سردار اصانلو به همراه دیگر رشادت گران این عرصه به این فرمان حضرت آقا، لبیک گفتند.

وی با اشاره به فرمان حکیمانه رهبری در مناطق صعب‌العبور که تبدیل به قرارگاه مرکزی ضد انقلاب شده بود، ادامه داد: این مناطق از دست عناصر ضدانقلاب برای اولین بار توسط این رزمنده مجاهد و یادگار لشکر عاشورا آزاد شد که این مجاهدت‌ها از افتخارات جاودانه ای است که باید در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار شود.

عابدین خرّم با بیان اینکه سردار اوصانلو با تحمیل اراده انقلاب اسلامی به دشمنان باعث شد به جهان مخابره شود که در خاک ایران عملیات تروریستی امکان پذیر نیست، گفت: از تمامی دست‌اندرکاران این برنامه، خانواده های شهدا، نیروهای رزمنده سپاه در تبریز، علمای بزرگوار، شورای اسلامی شهر و شهرداری، حاج آقا سرایی و نیروهای دیگر قدردانی می‌کنم.

وی در پایان تصریح کرد: مراسم امروز تنها تجلیل از یک شخص نبود بلکه تجلیل از هزاران رزمنده، صدها شهید و جانباز سرافرازی است که برای عظمت انقلاب اسلامی در دهه چهارم انقلاب جهت ایجاد امنیت پایدار از جان گذشتند چرا که در تلالو این امنیت، استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی و کردستان در آرامش و امنیت پایدار قرار دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول