اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پورسلمان: حال ورزش را باید از اهالی ورزش جویا شد نه از افراد بیگانه

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: بهتر است حال ورزش را به جای افراد بیگانه از ورزشی‌ها جویا شد.

پورسلمان: حال ورزش را باید از اهالی ورزش جویا شد نه از افراد بیگانه

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره عملکرد 2 ساله سجادی گفت: متاسفانه اخیرا شایعات و هجمه هایی حواشی وزیر ورزش و جوانان مطرح شده که قطعا از سوی افرادی خارج از ورزش و دولت مطرح شده است.

وی با بیان اینکه بهتر است حال ورزش را از ورزشی ها جویا شد نه از افراد بیگانه با ورزش اظهار داشت: سجادی شخصی مسلط به جنس و موضوع ورزش است و همین امر زمینه حال خوب ورزش کشور را فراهم کرده و علاوه برآن با وقت بسیاری که برای روسای فدراسیون های ورزشی می‌گذارند، شاهد رفع مشکلات هستیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: اهالی ورزش از داشتن وزیری از جنس ورزش بسیار راضی و خرسند هستند و بنده بعنوان یکی از روسای فدراسیون های ورزشی هر زمان که مشکلی داشتم به راحتی توانستم در دیدار با سجادی موارد را مطرح کرده و دستورات لازم را در راستای رفعشان دریافت کرده‌ام.

همچنین رئیس فدراسیون شمشیربازی به نزدیک بودن بازیهای آسیایی اشاره کرد و گفت: الان ما درگیر بازیهای آسیایی و در شرایط بسیار حساسی هستیم و ورزش کشور نیازمند آرامش بسیار است که متاسفانه برخی افراد نامشخص با ایجاد حواشی و شایعه در حال برهم زدن آرامش خانواده ورزش ایران هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول