اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان؛ دومین استان خشک کشور!

استاندار سمنان گفت: استان سمنان طی ۱۷ سال اخیر شاهد خشک‌سالی بوده است و بعد از استان سیستان و بلوچستان، دومین استان کم‌بارش و خشک کشور است.

سمنان؛ دومین استان خشک کشور!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان اظهار کرد: از مردم شریف استان بابت صرفه‌جویی و مدیریت مناسب در حوزه آب و برق تشکر می‌کنم.

وی افزود: استان سمنان طی ۱۷ سال اخیر شاهد خشک‌سالی بوده است و بعد از استان سیستان و بلوچستان، دومین استان کم‌بارش و خشک کشور است.

استاندار سمنان بیان کرد: با توجه به گرمای مردادماه، لازم است مردم استان سمنان صرفه‌جویی لازم را انجام دهند تا در مصرف درست آب و برق دچار کمبود احتمالی نشویم.

وی با بیان اینکه اولویت استان سمنان در تابستان امسال ابتدا تأمین آب و سپس نحوه توزیع آن است، گفت: شهرداری‌های استان سمنان در نحوه آبیاری درختان و فضای سبز مدیریت مناسب را داشته باشند و حتی‌الامکان از آب شرب استفاده نکنند.

استاندار سمنان تأکید کرد: به دستگاه‌های اداری پرمصرف در حوزه انرژی که مدیریت مناسبی جهت صرفه‌جویی ندارند، تذکرات لازم داده شود.

پایان پیام/74007/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول