اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تصادف مرگبار پژو ۴۰۵ با کامیون با 6 فوتی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی گفت: برخورد ۲ خودروی کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده دادلو شهرستان میانه منجر به فوت 6 نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر شد.

تصادف مرگبار پژو ۴۰۵ با کامیون  با 6 فوتی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید منجم امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش امروز ساعت ۵۵ : ۱۵ دقیقه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و کامیون واقع آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده دادلو شهرستان میانه یک تیم امدادی و ۲ دستگاه خودروی نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر میانه به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادگر‌ان جمعیت هلال‌احمر با تجهیزات سبک  به رهاسازی مصدومان و فوتی‌های خودروی پژو اقدام کردند مصدومین حادثه توسط اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شده‌اند.

منجم ادامه داد: در این حادثه متاسفانه ۶ نفر فوت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی یادآور شد: عوامل اصلی و عمومی تصادفات را شامل عجله، شتاب و سرعت غیرمجاز در رانندگی، حواس پرتی و بی توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد که عامل خاص آن انحراف به چپ با سرعت غیرمجاز در جاده‌های ۲ طرفه و رعایت نکردن فاصله طولی است که منجر به تصادفات زنجیره‌ای می شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول