اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دفاع جانانه کارشناس شبکه اینترنشنال از سردار سلیمانی +فیلم

داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی ساکن آمریکا در مناظره جنجالی با علیرضا نوری‌زاده در شبکه معاند اینترنشنال به دفاع از سیاست‌های منطقه‌ای ایران و همچنین اقدامات سردار قاسم سلیمانی پرداخت.

دفاع جانانه کارشناس شبکه اینترنشنال  از سردار سلیمانی +فیلم

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی ساکن آمریکا در گفت‌وگو با شبکه اینترنشنال و در پاسخ به دفاع علیرضا نوری‌زاده از محمدرضا پهلوی در خصوص جزایر سه‌گانه گفت: این همان شاهی بود که بحرین را دو دستی تقدیم کرد، وابستگی تعریف دارد، وقتی متفقین در جنگ جهانی دوم ایران را اشغال می‌کنند و حکومت رضا شاه با یک بیانیه سه خطی از لندن کنار می‌رود، این را می‌گوئیم دولت وابسته نه ایرانی که وقتی روس‌ها نشان دادند که جنگ‌های هژمونیک‌شان را بلد نیستند بعد از مشاورت سردار سلیمانی که به آنها تأکید کرد که شما در کشورهای اسلامی توانایی فهم مبارزه را ندارید، کار را به ایشان واگذار کردند و به همین علت بود که معادله‌ای که تمام کشورهای غربی برعلیه ایران و سوریه چیده بودند با درایت سپاهیان تحت امر سردار سلیمانی عوض شد.

وی همچنین ادامه داد: آقای نوری‌زاده مدعی هستند ما در عراق باختیم، انشاءالله توفیق باشد در اربعین سیل گسترده ایرانیان در عراق را ببینید که چطور مورد استقبال عراقی‌ها قرار می‌گیرند. شعار نه غزه نه لبنان شعاری بود که نیروهای چپ و اپوزیسیون سال‌هاست می‌دهند و اقدامات سردار سلیمانی را یک نوع برخورد مداخله‌جویانه می‌دانند، پس اگر این طور است ورود آمریکا به عراق و افغانستان و سوریه چه معنایی دارد.

سجادی همچنین با اشاره به اینکه ایران معادلات منطقه را به نفع خود تغییر داده، یادآور شد: اپوزیسیون ورود گوروش به بابل و مناطق دیگر را رهاسازی و مإثر می‌دانند چطور نسبت به اقدامت سردار سلیمانی منتقد هستند.

 

 

پایان پیام/ت

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول