اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جمع آوری 216 معتاد متجاهر در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 4 نفر قاچاقچی عمده، 34 نفر خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری 216 معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان خبر داد.

جمع آوری 216 معتاد متجاهر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با قاچاق مواد مخدر در محور های مواصلاتی، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در مناطق جرم خیز و بوستان های " الغدیر، علوی و نبوت" در دستور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی افزود: این طرح از 12 لغایت 19 تیر 1402 به مدت یک هفته اجرا و با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی در نقاط آلوده به مصرف و توزیع مواد مخدر استان به خصوص بوستان های ذکر شده در مجموع مقدار  477کیلو 629 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: همچنین در طول اجرای این طرح، تعداد 4 نفر قاچاقچی عمده، 34 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 216 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شد.

پایان پیام/78023

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول