اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امروز کشورها تمایل زیادی برای ارتباط با ایران دارند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افرادی که تلاش می‌کردند تا انقلاب را ساقط کنند و سفارتخانه‌هایشان را جمع کرده بودند، امروز التماس می‌کنند که برگردند.و با ما ارتباط داشته باشند.

امروز کشورها تمایل زیادی برای ارتباط با ایران دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: در عالم هستی تنها اراده خداست که حاکم است و حتی اراده پیامبر و ائمه و ولایت فقیه به عنوان شخص مطرح نیست.

وی افزود: خداوند برای اینکه اراده‌اش را حاکم کند، افرادی را برمی‌گزیند و آنها را برای اعمال ولایتش بر روی زمبن مامور می‌کند لذا شخص پیامبر هم حکم خداوند را اعمال می‌کند.

به گفته وی، امام معصوم هم حکم ‌الله را بیان می‌کند چرا که در نظام ولایی و توحیدی حاکمیت فرد نداریم و تفاوت ماهووی حکومت و حاکمیت اسلامی به این دلیل با تمام حاکمیت‌ها متفاوت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز حاکمیت اصلی با ولی فقیه است و ولی فقیه مانند پیامبر و امام معصوم آنچه را دستور می‌‌دهد همان حکم‌الله است که خداوند به پیامبر و معصوم بیان کرده است.

وی ادامه داد: خداوند اراده نکرده است که حاکمیت خود را بصورت معجزه اعمال کند بلکه خداوند به صراحت اعلام کرده که اگر وظیفه‌تان را به خوبی انجام دهید روزی برساند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر ادامه داد: خداوند می‌فرماید، کسانی که در برابر اراده خداوند مانع ایجاد کنند سر آنها را به خاک می‌مالد و می‌فرمایند ما اگر پیامبر فرستادیم، مهر پیروزی را کنار عملیات آنها نیز خواهیم زد.

به گفته وی، کسانی که اندیشه‌هایشان با اندیشه‌های امام جامعه نمی‌خواند پشت کرده‌اند و با حکم‌اللهی که ولی فقیه می‌گوید همخوانی ندارد و برخی‌ها از پشت خنجر زدند و برخی‌ها هم مشکل ایجاد کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: انقلاب اسلامی با هدایت‌های پیامبرگونه امام و رهبری ۴۴ سال در برابر دندان‌های تیز شیطان و استعمارگر، نه تنها یک قدم عقب نرفته بلکه هر روز قدم‌هایی جلوتر می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته تمام امکانات خود  را ‌علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند اما وقتی فهمیدند نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند فرمانشان را کج کردند و بساطشان را جمع کردند.

طیبی‌فر همچنین گفت: افرادی که تلاش می‌کردند تا انقلاب را ساقط کنند و تا دیروز برای ما شاخ‌و شانه می‌کشیدند و سفارت‌خانه‌هایشان را جمع کرده بودند، امروز التماس می‌کنند که برگردند.و با ما ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: این جلسه برای تکریم برادری است که چند سال با وجود مشکلاتی که داستند پذیرفتند و در کردستان منشا خدمات فراوانی شدند و ما تشکر می‌کنیم.

به گفته طیبی‌فرد، برخی‌ها سرمایه زمین و ماشین و مادیات جمع می‌کنند اما امثال حجت‌الاسلام جعفرنژاد سرمایه‌هایی جمع می‌کنند که صندوق ذخیره‌ای است که همراه آنها می‌ماند.

وی اعلام کرد: حجت‌الاسلام توکلی هم روحانی فاضل، خوش‌اخلاق و با تجربه با ده‌ها مسوولیت در جاهای مختلف است که برای کردستان انتخاب شد.

وی از پاسداران و کارکنان سپاه کردستان خواست با مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه همکاری بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول