اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

تحلیل شنیدنی کارشناس شبکه سلطنت‌طلب درباره اقتدار ایران+فیلم

ملیحه محمدی فعال سیاسی در گفت‌‌وگو با شبکه سلطنت‌طلب ONE با اشاره به اقتدار فراگیر جمهوری اسلامی ایران از سیاست‌های منطقه‌ای آن دفاع کرده و می‌گوید: در این منطقه نمی‌شود روسیه، چین و آمریکا راجع به چیزی تصمیم بگیرند و ایران را در نظر نگیرند.

تحلیل شنیدنی کارشناس شبکه سلطنت‌طلب درباره اقتدار ایران+فیلم

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - ملیحه محمدی، فعال سیاسی در گفت‌‌وگو با شبکه سلطنت‌طلب ONE، عنوان کرد: ایران کشوری است که اغلب تیتر اول رسانه‌های جهان است و به واقع به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل شده و این امر تنها با اتکا به خودش اتفاق افتاده و امر کمی هم نیست، چون غیر از دوره باستان، قدرت ایران همیشه به اتکای یک قدرت خارجی بوده است.

وی همچنین تأکید کرد: در ایران استقلال سیاسی وجود دارد و اینکه سردار سلیمانی روسیه را متوجه کرده تا کمک کند فاجعه لیبی در سوریه اتفاق نیفتد یک سیاست ژئوپلیتیکی درستی است. آن اتفاقی که در سوریه افتاد فقط این نبود که ایران کمک کند تا سوریه لیبی نشود، بازار برده‌فروشی نشود و به وضعیت اسفناکی که در مطبوعات و رسانه‌های غربی دوست دارند پنهان کنند بیفتد، بلکه این بود که برای داعش شیعه و ایران چرب‌ترین لقمه‌ای بود که در نظر داشت و ایران با این حرکت داعش را در جای خودش زمین‌گیر کرد و این امری است که ژنرال‌های آمریکایی بعد از سردار سلیمانی اعتراف کردند. ما نمی‌توانیم احساسات خودمان را به جای وقایع بگذاریم. در این منطقه نمی‌شود روسیه، چین و آمریکا راجع به چیزی تصمیم بگیرند و ایران را در نظر نگیرند!

 

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول