اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مقتدایی: اقدام اخیر فراجا برای ایجاد آرامش و بالابردن نظم در جامعه است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدام اخیر فراجا در برخورد با هنجارشکنی‌ها، گفت: اقدام اخیر فراجا برای ایجاد آرامش و جلوگیری از به خطر افتادن امنیت روانی جامعه و بالا بردن ضریب نظم در جامعه است.

مقتدایی: اقدام اخیر فراجا برای ایجاد آرامش و بالابردن نظم در جامعه است

عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام اخیر فراجا در برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نیروی انتظامی در مراکزی که تجمع انسانی وجود دارد، امنیت آفرین و انتظام بخش است.

مقتدایی افزود: نباید به بهانه‌ اینکه ممکن است کارهایی انجام شود که آثار نامطلوب دارد، نباید جلوی حضور پلیس در بدنه‌ جامعه را بگیریم و کسانی که با حضور پلیس و ایجاد انتظام مخالفت می‌کنند در واقع از آرامش عمومی جامعه جلوگیری می‌کنند.

وی اظهار کرد: اقدام اخیر فراجا برای ایجاد آرامش و جلوگیری از به خطر افتادن امنیت روانی جامعه و بالا بردن ضریب نظم در جامعه است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون و میئولین فراجا، گفت: دیروز مسئولان نیروی انتظامی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  حضور پیدا کردند و توضیحات لازم را به نمایندگان، ارائه دادند که این توضیحات پلیس برای کمیسیون امنیت ملی، قابل پذیرش بوده و مجلس از اقدام موثر نیروی انتظامی برای انتظام بخشی به جامعه، حمایت می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همه باید به پلیس کمک کنند و اگر کسی قصد تضعیف پلیس را داشته باشد، با آرامش جامعه همراهی ندارد و بدون شک، پلیس، اقدامات عاقلانه و معقول خود را با پشتوانه‌ حمایتی مجلس ادامه خواهد داد.

روز گذشته، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا در گفتگو با خبرنگار فارس گفته بود: پلیس در پی مطالبات مردمی و در چارچوب قانون به منظور بسط و گسترش امنیت عمومی و تحکیم بنیان خانواده، با استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام مأموریت‌های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول