اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قرارداد ساخت بیش از ۲۶ هزار واحد مسکن ملی در اصفهان منعقد شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اقدامات به عمل آمده برای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: تاکنون قرارداد با سازنده برای تعداد بیش از ۲۶ هزار و ۸۰۰ واحد منعقد شده است.

قرارداد ساخت بیش از ۲۶ هزار واحد مسکن ملی در اصفهان منعقد شد

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار کرد: در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تا کنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است.  

وی افزود: قرارداد با سازنده برای تعداد بیش از ۲۶ هزار و ۸۰۰ واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده است.  

قاری قرآن بیان کرد: با تلاش‌های بعمل آمده در حال حاضر فونداسیون بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد پایان یافته، افزون بر ۵ هزار و ۲۰۰ واحد اسکلت و سقف و سفت کاری بیش از ۳۶۰ واحد نیز تمام شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سطح استان بیش از ۴۳۶ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت‌نام کردند که از این تعداد افزون بر ۲۲۲ هزار نفر برای شهرهای جدید استان و بیش از ۲۱۴ هزار نفر متقاضی در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر بودند.  

وی افزود: با بررسی شرایط و پالایش‌های بعمل آمده از ثبت‌نام‌های کل استان بیش از ۱۴۵ هزار و ۷۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند که از این تعداد افزون بر ۶۴ هزار نفر متقاضیان حائز شرایط شهرهای جدید بوده و مابقی مربوط به شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول