اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پارلمان احزاب شورای وحدت تشکیل می‌شود

رئیس شورای وحدت استان لرستان گفت: بزودی پارلمان احزاب در شورای وحدت در سطح ملی و استانی تشکیل می‌شود و از ظرفیت شهرستان‌ها در این راستا استفاده جدی خواهد شد.

پارلمان احزاب شورای وحدت تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان شامگاه یکشنبه در جلسه احزاب شورای وحدت نیروهای انقلابی استان لرستان بیان کرد: امروز شاهد تغییر موازنه قدرت در دنیا و رو به افول بودن آمریکا و غرب هستیم.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز نقشی مهم و تعیین کننده در معادلات دنیا دارد.

رئیس شورای وحدت لرستان گفت: دولت سیزدهم در عرصه بین المللی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و شاهد حضور مثبت کشورمان در عرصه‌های تاثیرگذار و ارتباط با کشورهای مختلف هستیم.

وی بر هم افزایی برای رفع مشکلات داخلی و دغدغه‌های معیشتی مردم تاکید کرد و افزود: باید دستاوردها و اقدامات انجام شده به شکل مناسب تبیین شود و در عین حال برای بهبود اوضاع معیشتی نیز تلاش شود.

محمدیان در ادامه به انتخابات پیش روی مجلس و اهمیت بالای آن اشاره و عنوان کرد: جریان اصولگرا و نیروهای انقلابی بیش از پیش نیازمند همدلی و وحدت هستند که خوشبختانه این انسجام شکل گرفته و شوراهای وحدت و ائتلاف امروز همکاری و ارتباط بسیاری خوبی در سطح کشور و به ویژه در سطح استان لرستان دارند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت، امنیت و سلامت مقوله‌های بسیار مهم در انتخابات هستند که رهبر معظم انقلاب بر آنها تاکید داشتند و در این راستا نقش احزاب به ویژه در بحث مشارکت بسیار مهم است.

محمدیان گفت: به منظور حضور قوی در انتخابات پیش رو، پارلمان استانی احزاب ذیل شورای وحدت شکل می‌گیرد و بزودی جزییات نحوه فعالیت آن اعلام می‌شود.

رئیس کانون مدیران جهادی شهید بهشتی در استان لرستان در ادامه اظهار داشت: نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو باید به شدت هوشیار باشند چراکه بعضاً برخی افراد نفوذی که وابسته به جریان رقیب با برچسب اصولگرایی و انقلابی هستند، از برخی افراد فاقد صلاحیت حمایت کرده و یا برای ضربه زدن به جریان انقلاب مواضع نامناسب و اشتباه اتخاذ و بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم همواره هوشیاری و بصیرت خود را نشان داده‌اند و نفوذی‌ها را نیز به خوبی می‌شناسند و حاشیه‌سازی‌های آنها تاثیرگذار نیست، کمااینکه در مراسم بزرگ‌ و چند هزار نفری جریان انقلابی اخیر نیز عده‌ای بدنبال حاشیه‌سازی بودند که در مقابل حضور مردم بی‌اثر بود.

محمدیان در پایان بر حمایت از مجموعه دولت تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تلاش مسوولان استانی شاهد رفع مشکلاتی که از سال‌ها قبل در لرستان به جا مانده است باشیم و در این راستا ما نیز آماده ارائه مشاوره و همکاری لازم هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول