اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

استیضاح شهردار اهواز از دستورکار خارج نشده است

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: استفساریه‌ هیئت رئیسه برای خارج کردن استیضاح شهردار اهواز از دستور کار قانونی نیست و ما از از استیضاح کوتاه نمی‌آییم.

استیضاح شهردار اهواز از دستورکار خارج نشده است

سید محمد جواد رضوی عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حواشی ایجاد شده در فرآیند استیضاح شهردار، اظهار کرد: ما معتقدیم عضو سوال‌کننده از شهردار باید از پاسخ‌ها قانع شود و ارتباطی به قانع شدن تمامی اعضای شورای شهر ندارد اما آقایان استفساریه‌ای گرفتند از شورای عالی استان‌ها مبنی بر اینکه شورا باید نظر بدهد که به نظر می‌رسد این مسئله هدایت شده است. 

وی افزود: امروز ما در یک فشار پذیرفتیم که در خصوص استیضاح شهردار رای‌گیری انجام شود اما آقای پورموسوی اظهار کرد که از پاسخ شهردار قانع نشده است و 20 دلیل را در این رابطه ذکر کرد. بنده هم گفتم که این استفساریه‌ متناقض با قانون است و این اقدام هیئت رئیسه یک تخلف قانونی است. 

رضوی با بیان اینکه ما این جلسه را  جلسه استیضاح شهردار در نظر می‌گیریم، ادامه داد: 8 نفر از مجموعه شورا اظهار کردند که از پاسخ شهردار قانع شدند و ما 5 نفر نیز قانع نشدیم. البته به گفته رئیس شورا ما می‌توانیم فرآیند جمع‌آوری امضا برای استیضاح شهردار را مجددا انجام دهیم از این رو استیضاح از دستورکار خارج نشده است. 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: در حال حاضر هر کسی از مجموعه‌ی شهرداری منتقد شهردار باشد اخراج یا قطع حقوق می‌شود و اگر از اعضای شورای شهر باشد نیز توسط یکسری خبرنگار و پیمانکار معلوم‌الحال  تحت فشار قرار می‌گیرد این افراد را اجیر می‌کنند و از بیت‌المال به آنها پول می‌دهد. 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه ما عقب‌نشینی نخواهیم کرد، گفت: شایعاتی که در فضای مجازی در خصوص من و فرزندانم می‌نویسند دروغ و کذب است شایعه‌سازان را به خدا می‌سپارم آنها در دادگاه باید پاسخگوی تهمت ها و اکاذیب خود باشند.

وی ادامه داد: به من معلم که در حسابم چیزی جز حقوق بازنشستگی آموزش و پرورش و حقوق شورا ندارم تهمت میزنند من اگر قرار بود رانتی در شهرداری داشته باشم باید با این تیم کار می‌کردم. 

وی با بیان اینکه افراد رد صلاحیت شده در تیم امینی کار می‌کنند و مسوولیت دارند گفت: ما به هیچ‌وجه در این خصوص کوتاه نمی‌آییم و در فرصت مناسب متن استیضاح جدیدی برای ارائه به صحن شورا آماده می‌کنیم. چرا که دو سال از عمر شورای شهر گذشته است و کاری برای مردم انجام نشده است. 

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول