اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ائمه جمعه ۲ شهر کرمانشاه معرفی شدند

آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و دالاهو برگزار شد.

ائمه جمعه ۲ شهر کرمانشاه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و دالاهو با حضور حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه برگزار شد،

حجج الاسلام سید محمدعلی ساداتی و مرتضی حاتمی به عنوان امامان جمعه شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و دالاهو معرفی شدند.

آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در این آیین با اشاره به اهمیت وحدت در سطح کشور، اظهار کرد: بحمدالله و با تلاش‌های خوب صورت گرفته، وحدت در کرمانشاه عزت‌آفرین بوده و باعث امنیت استان شده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت معرفی درست و عالمانه اسلام، افزود: اگر اصول اسلام و اخلاق اسلام را به درستی و عالمانه بیان کنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود چون حقیقت روشن است و مردم هم براساس فطرت پاک خود دنبال حقیقت هستند، زیرا وقتی حقایق دین از کُنه قرآن، روایات و احادیث نقل شود آگاهی گسترده‌ای در بین مردم ایجاد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: برای کارهای تبلیغاتی البته که امکانات خوب است،  اما باید توجه کنیم، از دیرباز شیعیان با دست خالی کار کرده‌اند و با اتکا به منابع عظیم و غنی فقهی و روایی و معرفتی منویات و اندیشه‌های مکتب تشیع را بسط و گسترش داده‌اند، زیرا پایه و اساس ما غنی و پربار است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول