اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ورود ۲۰۰ اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: یک دستگاه اتوبوس برقی در خط ۷ در حال تست است و تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود.

ورود ۲۰۰ اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی علیزاده در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قول داده بودیم تا مهرماه ماه حداقل ۴۳۰ دستگاه بازسازی شده را وارد ناوگان کنیم، اظهار کرد: متأسفانه شرکت های طرف قرارداد به وعده های خود عمل نکرده بودند، لذا تعداد اتوبوس هایی که برای بازسازی قرارداد داشتند، کاهش یافت و در مجموع ۴۳۰ دستگاه در نظر گرفته شد.

وی گفت:هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان چک امضا و به تولیدکنندگان داخلی تحویل داده شده است و تا امروز ۲۸ هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده ایم و امیدواریم هزار و ۴۰۰ دستگاهی که قول دادیم وارد ناوگان شود.

علیزاده ادامه داد: یک دستگاه اتوبوس برقی در خط هفت در حال تست است و تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه وارد خط خواهد شد همچنین در مهندسی خطوط نیز ۵۰۰ دستگاه اتوبوس خریداری کردیم و ۵۶ دستگاه اتوبوس را از خطوط خارج کرده و مینی بوس را جایگزین کردیم.

علیزاده با بیان اینکه سیاست این است که ساختار اتوبوسرانی روبه کوچک سازی می رود که گزارش عملیاتی آن ارائه خواهد شد، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، خدمات به شهروندان ارائه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول