اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توزیع 2.5 هزار میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان اعتبارات سنواتی سال ۱۴۰۲ در استان توزیع شد.

توزیع 2.5 هزار میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی

حمید جهانشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان اعتبارات سنواتی  سال ۱۴۰۲  در استان توزیع شد که از این رقم ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی شمول نظام بودجه هزینه‌ای استانی و بالغ بر یک هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی است.

وی اضافه کرد: در توزیع اعتبارات شهرستانی بیش از ۲۰۰ شاخص ملاک عمل بوده و سعی شده است تا هرگونه اختصاص به منابع بر پایه بررسی کارشناسی و رعایت اولویت‌ها صورت پذیرد.

به گفته وی اعتبارات شهرستانی نسبت به سال قبل بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی ادامه داد: بخشی از اعتبارات نیز به صورت متمرکز و در راستای اجرای تعهدات استانی سفر ریاست جمهور و سایر مقامات کشوری به استان و سفرهای شهرستانی استاندار ابلاغ و نسبت به مبادله توافقنامه مربوط اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب  ۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه نهبندان وسربیشه اضافه کرد: سازمان های مدیریت و برنامه ریزی در استان ها متولی توسعه هستند.

به گفته وی سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛ نماینده دو سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی در استان است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول