اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش توخل به نقل و انتقالات بایرن و رونمایی از خرید ستاره کره‌ای

سرمربی بایرن مونیخ در خصوص نقل و انتقالات این تیم در تابستان 2023 صحبت کرد.

واکنش توخل به نقل و انتقالات بایرن و رونمایی از خرید ستاره کره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس، توماس توخل در اولین نشست خبری پیش فصل 2024-2023 در خصوص نقل و انتقالات باشگاه بایرن مونیخ و وضعیت ستاره‌ها در این تیم صحبت کرد.

هری کین یکی از بزرگترین گزینه‌های نقل و انتقالات تابستان 2023 است که تیم‌های پاریس، بایرن و منچستریونایتد به دنبال این بازیکن هستند. 

برخی خبرنگار‌ها مثل پلاتن‌برگ، خبرنگار شبکه اسکای آلمان گزارش دادند که هری کین با بایرن به توافق رسیده و این بازیکن علاقه‌مند است از لیگ برتر راهی بوندس لیگا شود.

توخل در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص خرید هری کین گفت: من در خصوص بازیکنی که تحت قرارداد با باشگاه دیگری است، اظهارنظر نمی‌کنم ولی این را می‌گویم که ما در آن پست به دنبال بازیکن هستیم. اگر قانع شویم که یک بازیکن می‌تواند در آن پست به ما کمک کند، برای خریدش دست به کار خواهیم کرد.

یکی از نکات مهم در بایرن مونیخ، وضعیت سادیو مانه است. بازیکنی که فصل گذشته از لیورپول به مونیخ آمد ولی اصلا نتوانست عملکرد مثبتی از خود نشان دهد. این بازیکن البته پس از شکست مقابل من‌سیتی با لیروی سانه در رختکن نیز درگیر و به دلیل زدن مشت به صورت ستاره آلمانی، یک هفته از حضور در باشگاه اخراج شد. به همین دلیل گزارش‌های زیادی مبنی بر فروش مانه به گوش می‌رسد و برخی رسانه‌ها نیز مدعی هستند که این ستاره مسلمان راهی لیگ عربستان خواهد شد. الاتفاق با هدایت جرارد یکی از مشتری‌های اصلی مانه است.

توخل در خصوص ستاره سنگالی گفت: ما یک چشم‌اندازی در خصوص عملکرد بازیکنان داریم که این موضوع کار مانه را سخت می‌کند و سادیو نیز از این موضوع آگاه است. با این حال باید بدانیم که مانه با ما قرارداد دارد و همچنین دلش می‌خواهد که بماند. با تمام احترامی برای او قائل هستیم، باید تمرینات ابتدایی را ببینیم تا خیلی از چیزها مشخص شود. هر اتفاقی ممکن است در فوتبال رخ بدهد.

سرمربی بایرن در مورد وضعیت گورتسکا و گراونبرخ نیز گفت: هر 2 بازیکن با ما قرارداد دارند. رایان (گراونبرخ) در پستی مهم بازی می‌کند و در تلاش است تا بهترین نمایشش را برای ما ارائه کند.

وی ادامه داد: لئون (گورتسکا) از شرایط ناراضی است. ما هم می‌دانیم و بسیار زیاد از او انتظار داریم. مسابقات زیادی در پیش‌روی ماست و ما می‌خواهیم او نمایشی متفاوت ارائه دهد. 

توخل در خصوص خرید کیم مین جائه، مدافع کره‌ای باشگاه ناپولی نیز اظهار داشت: لوکاس هرناندز از این تیم رفته و اینکه می‌خواهیم جای او را پر کنیم بر کسی پوشیده نیست. من نمی‌خواهم در خصوص اسم‌ها صحبت کنم چون به ما کمکی نخواهد کرد ولی فکر می‌کنم، چند روز آینده از یک نام رونمایی خواهد شد.

رومانو در خصوص این صحبت از توخل گفت: آن اسم کیم مین جائه است. او چند روز دیگر بایرنی خواهد شد. تست‌های پزشکی انجام شده و قرارداد نیز امضا خواهد شد.

بایرن مونیخ فصل گذشته به سختی در لحظه آخر توانست قهرمان شود و در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی نمایشی بسیار ضعیف داشت. با این حال آنها امیدوارند تا در این فصل از نام خود دفاع کنند و حضوری متفاوت در اروپا و آلمان داشته باشند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول