اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش احسان حدادی به نتایج ملی پوشان در آسیا و رکورد حریف چینی‌اش برای هانگژو

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: نتایج ملی پوشان در قهرمانی آسیا خوب بود و امید زیادی به مدال پرتاب وزنه وجود دارد.

واکنش احسان حدادی به نتایج ملی پوشان در آسیا و رکورد حریف چینی‌اش برای هانگژو

احسان حدادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد ملی پوشان دوومیدانی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: به نظر من کسب سه مدال خوب بود و بهتر از دوره قبل شد. در پرتاب وزنه مهدی صابری رکورد خیلی خوبی را به ثبت رساند، تفتیان و فصیحی هم برنز و نقره گرفتند. کسب مدال ارزشمند است و باعث بالا رفتن انگیزه بچه ها می‌شود.

وی در مورد اینکه در پرتاب دیسک نتوانستیم مدال بگیریم و رکورد رسولی پایین بود، گفت: به هرحال در هر مسابقه نباید انتظار مدال داشت. البته باید بررسی شود که علت چه بوده است. رسولی در 2، 3 مسابقه 59 متر رکورد داشت و در رکوردگیری فدراسیون هم 61 متر را ثبت کرد. من به شخصه توقع‌ام این بود که 60 متر را پرتاب کند.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در خصوص رکوردهای پرتاب دیسک در آسیا برای بازی‌های آسیایی عنوان کرد: در آسیا رکوردها مشخص و برترین‌ها 61 و 62 متر است. همین پرتابگر چینی که قهرمان شد در آمریکا با مک ویلکینز، مربی من تمرین می‌کرد و در حال حاضر با فردی به نام محمد که از مسلمانان چین است تمرین می‌کند و در برخی اوقات هم سر تکنیک‌ها با من مشورت دارد.

حدادی ادامه داد: رکورد پرتاب 62 متری در آسیا به مدال ختم می شود و دیگر گذشت آن زمان که ما پرتاب 65 متری داشتیم. تا بازی های آسیایی هم باید با تمرکز و آرامش تمرین کنیم. خودم خیلی انگیزه زیادی دارم که پنجمین طلا را بگیرم و خواسته‌ام همین است که شرایط خوبی برای تمرین فراهم شود و از حواشی دور باشیم.

وی در مورد اینکه با این شرایط چند مدال می‌توانیم در هانگژو کسب کنیم، تاکید کرد: در دوها نمی‌دانم، اما در پرتاب وزنه حتما می‌توانیم با این رکورد مدال بگیریم. نظر شخصی‌این است که باید همانند دوره قبل مدال های خوبی بگیریم و این هم به آن بستگی دارد که شرایط خوبی برای بچه ها فراهم شود. 70 روز تا بازی‌های آسیایی داریم که این روزها بسیار مهم هستند.

نایب قهرمان المپیک در خصوص اینکه برنامه ات تا بازی های آسیایی به چه شکل خواهد بود، گفت: فعلا در ایران تمرین می‌کنم و در ایران هم مسابقه خواهم داد، اما هوا بسیار گرم است و با وجود اینکه تمریناتم را عصر به بعد انجام می‌دهم باز هم گرما زیاد است و بدن تحلیل می‌رود. شاید یک اردوی بلاروس هم داشته باشیم، اما هنوز قطعی نیست.

وی در مورد اینکه چرا در محلات تمرین زیادی انجام ندادی گفت: گفته شده بود که امکانات خوبی آنجا وجود دارد، اما اینطور نبود و من هم نتوانستیم زیاد آنجا بمانم و به تهران بازگشتم. قرار است حسین توکلی هم از هفته بعد در کنارم باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول