دونده 400 متر و پرتابگر دیسک ایران در آسیا به مدال نرسیدند

دونده 400 متر مانع کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا پنجم شد و به مدال نرسید.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی پیرجهان دونده مانع رو تیم ملی دو و میدانی کشورمان در در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع بیست‌و پنجمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا با ثبت حد نصاب ۴۹.۵۵ ثانیه در جایگاه پنجم قرار گرفت و به کار خود در این مسابقات پایان داد. در پرتاب دیسک هم حسین رسولی با رک.رد 57.98 متر در جایگاه ششم ایستا و از رسیدن به مدال بازماند. تاکنون فرزانه فصیحی، حسن تفتیان و مهدی صابری برای کاروان ایران مدال کسب کرده اند. پایان پیام/
مهدی پیرجهان
13:35 - 24 تیر 1402

2 بازنشر
54 بازدید



1 پاسخ