اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پایان کار مامور قلابی آب و فاضلاب

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از شناسایی و دستگیری مامور قلابی آّب و فاضلاب که در سطح شهرستان اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

پایان کار مامور قلابی آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، گفت: در پی گزارش شرکت آب و فاضلاب شهرستان فردیس مبنی بر جعل عنوان مامور وصول مطالبات توسط شخصی با هویت نامعلوم و اخذ مبالغی از مشترکان بدهکار، موضوع برای رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی اولیه و انجام تحقیقات تخصصی با روش‌های پلیسی، مامور قلابی شناسایی که با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که برای بررسی و تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد مامور قلابی آب و فاضلاب دارای سابقه می باشد که با توجه به سابقه دار بودن متهم و احتمال ارتکاب سایر جرائم مشابه توسط نامبرده ضمن هماهنگی و تعاملات انجام شده با مراجع قضائی و شرکت آب و فاضلاب، فهرست کلیه مشترکین دارای معوقات اخذ و پس از مصاحبه با نامبردگان جمعا تعداد ۲۹ نفر از مالباختگان شناسایی که به همراه متهم و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

ملکی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند برای جلوگیری از تکرار اینگونه جرائم ، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص موارد مشکوک را با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

پایان پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول