اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شهرستان فردیس ساختار فناوری ندارد

معاون پارک علم و فناوری استان البرز، گفت: جمعیت شهرستان فردیس دو برابر یک استان است اما در این استان‌ها ساختار فناوری وجود دارد.

شهرستان فردیس ساختار فناوری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین بختیاری معاون پارک علم و فناوری استان البرز، امروز در مراسم، با بیان اینکه در پارک علم و فناوری میزبان ۱۱۰ شرکت، هسته فناوری و دانش بنیان هستیم، گفت: هر کاری که بتوانیم برای این عزیزان انجام می‌دهیم. 

وی با اشاره به اینکه شهرستان فردیس یکی از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌ استان البرز است، افزود: این شهرستان هیچ ساختار فناوری ندارد چرا که جمعیت این شهرستان دو برابر یک استان است اما در این استان‌ها ساختار فناوری وجود دارد.

بختیاری با بیان اینکه قطعا این شهرستان نیازمند ساختار فناوری است، ادامه داد: پارک علم و فناوری آمادگی لازم را برای ارائه خدمات دارد. 

وی با اشاره‌ای به حوزه متاورز کرد و گفت: حوزه متاورز را می‌توان به عنوان انقلاب صنعتی پنجم گفت چرا که باتوجه به پتانسیل‌های که دارد انقلاب پنجم را استارت زده است.

گفتنی است؛ علیرضا تقی پور مدیر تحول اداری، نوسازی، فناوری شهرداری فردیس و مدیرگروه فناوری اطلاعات مرکز آموزش جهاد دانشگاهی کرج_ علی اصغر سلیمانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی فردیس_ ذوالفقاری نسب مدیر عامل شرکت زنبق سپید پاسارگاد و مدرس مرکز آموزش جهاد دانشگاهی کرج داوران این دوره‌ها هستند.

همچنین محمدرضا اسفندیاری، رضا مهربانی، نیره زاغری، سعید مسعود نیا منتورهای این برنامه بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول