اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری رژه خودرویی مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در کازرون

سرهنگ حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب 30عنوان برنامه در شهرستان کازرون و بخش های مرتبط با محوریت بسیج جامعه زنان این ناحیه برگزار می شود.

برگزاری رژه خودرویی مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب 30عنوان برنامه در شهرستان کازرون و بخش های مرتبط با محوریت بسیج جامعه زنان این ناحیه برگزار می شود. 

 وی ادامه داد: همزمان با روز عفاف و حجاب رژه مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در شهرستان کازرون  در راستای گرامیداشت این روز از ساعت17:30 از مکان شهدای گمنام خیابان قدمگاه به طرف پارک مردانی برگزار می شود. 

 سرهنگ حیاتی در دفاع از حجاب  اظهار کرد: در دفاع از حجاب  زنان و دختران پاکدامن  باید علمدار باشند، باید ضمن گرامیداشت این مناسبت نسبت به اصلاح وضعیت موجود جامعه مطالبه گری جدی صورت گیرد و به همین منظور  برنامه های مختلقی در سطح شهرستان کازرون و بخش های مربوط برگزار خواهد شد. 

وی اذعان داشت: جایگاه و نقش زن در ادوار مختلف تاریخ  بیان حضور فعال و تاثیرگزار زنان در دوره ها حساس کشور خصوص در دوران دفاع مقدس در کمک به جبهه ها بوده  دوره انقلاب اسلامی ایران  نشان از برهه‌های مهم برای تبیین جایگاه و ارزش زن می باشد. 

فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: در راستای گرامیداشت هفته حجاب و همزمان با روز مباهله تجمع با شکوه خواهران شهرستان کازرون در مرکز اصلی شهرستان کازرون با حضور خانوادههای معظم شهدا و مسئولین شهر را خواهیم داشت.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول