اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیمارستان امام رضا(ع) «روانسر» افتتاح شد

بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمانشاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع افتتاح شد.

بیمارستان امام رضا(ع) «روانسر» افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام رضا(ع) روانسر امروز با حضور حمید جمال‌الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،  محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، محمدی رییس دانشگاه، لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع افتتاح شد.

قباد محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آئین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) روانسر، اظهار کرد: ساخت بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات  مردم شهرستان روانسر بود که با ۵۰ هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان بودند و برای درمان مجبور بودند به شهرستان‌های مجاور بروند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی روانسر از مهرماه سال گذشته آغاز شد و کمتر از ۹ ماه اتاق عمل، رادیولوژی، دیالیز و دیگر بخش‌ها با ۳۰ میلیارد تومان تجهیز شده است و امروز به بهره‌برداری رسید و مردم روانسر از نعمت بیمارستان برخوردار شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: طرح توسعه این بیمارستان نیز به‌زودی انجام خواهد شد و ساخت هشت واحد مسکونی برای متخصصین بیمارستان نیز در دست ساخت است.

وی ضمن تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و  استاندار کرمانشاه برای این پروژه، خاطرنشان کرد: برای ساخت این بیمارستان روانسر ۱.۵ میلیارد تومان از سهم نماینده مردم اورامانات، ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک خیرین سلامت و ۲۸ میلیارد تومان از منابع دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.

به گفته محمدی، با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه بیمارستانی در منطقه اورامانات نیز در دست اجرا است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین این پروژه‌ها ساخت بیمارستان در ثلاث باباجانی است و دیگر پروژه‌های مهم احداث و تجهیز خانه بهداشت‌های روستایی است که امیدواریم با حمایت‌های  دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول