اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رویکرد ابتدایی پلیس در موضوع حجاب توصیه‌ای است

فرمانده انتظامی گلستان گفت: رویکرد ما در ابتدای امر توصیه‌ای و نصیحت است اما اگر ببینیم فرد بی‌حجاب، با این تذکرات و توصیه‌ها قانع نمی‌شود و خود را اصلاح نمی‌کند این فرد با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

رویکرد ابتدایی پلیس در موضوع حجاب توصیه‌ای است

سردار محمدسعید فاضل دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به هجمه‌های دشمنان به نهاد خانواده به‌ویژه تمرکز بر حوزه بانوان، نوجوانان و جوانان اظهارکرد: دشمن به‌صورت مهندسی شده‌ای، نقشه‌های خود را اجرا می‌کند هرچند در محاسبات خود باز هم دچار اشتباه شده، اما امروز دشمن تمرکز خود را بر موضوع زنان و کودکان قرار داده است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به جایگاه والای زنان در جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز زن مسلمان ایرانی دارای جایگاه ارزشمندی است و در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، اقتصادی و ... نقش‌آفرینی می‌کند که این امر به برکت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به نا آرامی‌های پاییز سال گذشته، خاطرنشان کرد: اتفاقاتی را که در آن روزها از سر گذراندیم، نشان داد که دشمنان دغدغه زنان این کشور را ندارند بلکه به‌دنبال سوءاستفاده از احساسات برخی از آنان هستند تا اقتدار نظام اسلامی را خدشه‌دار کنند.

دادگر گفت: ضمن اینکه دست‌های دشمنان در آشوب‌ها و نا آرامی‌های اخیر به‌وضوح دیده شد و این اتفاقات از طریق سرویس‌های جاسوسی کشورهای مختلف سازماندهی شده بود و البته اکنون هم دشمنان تلاش‌های مذبوحانه خود را ادامه می‌دهند.

 وی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشکنان در موضوع عفاف و حجاب اظهارکرد: اقدام‌های پلیس در قالب طرح ناظر در حال انجام است و کشف حجاب و بی‌حجابی را در منظر عمومی به شکل‌های مختلف، در خودرو، معابر، اصناف و فضای مجازی رصد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: رویکرد ما در ابتدای امر توصیه‌ای و نصیحت است اما اگر ببینیم فرد بی‌حجاب، با این تذکرات و توصیه‌ها قانع نمی‌شود و خود را اصلاح نمی‌کند این فرد با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

دادگر به اقدامات حمایتی پلیس در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت:  کلاس‌های مددکاری و مشاوره برای این افراد برگزار می‌شود و برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده نیز کارگاه‌هایی در گذشته برگزار شده بود که الان هم در حال پیگیری و اجرا است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول