اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

اعتراف اینترنشنال: اپوزیسیون ایده جنگی دارد نه شهروندی + فیلم

جمعی از اعضای اپوزیسیون خارج از کشور در گفت‌وگو با شبکه معاند اینترنشنال با اعتراف به ورشکستگی اذعان کردند: اپوزیسیون خارج از کشور ایده جنگی دارد نه ایده شهروندی.

اعتراف اینترنشنال: اپوزیسیون ایده جنگی دارد نه شهروندی + فیلم

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- جمعی از اعضای اپوزیسیون خارج از کشور در گفت‌وگو با شبکه معاند اینترنشنال با اشاره به اینکه در زمان اعتراضات ایران یک تصوری ایجاد شد که اگر در خیابان بمانیم، کشورهای غربی و ایرانیان خارج از کشور به ما کمک می‌کنند تا جمهوری اسلامی سرنگون شود، اظهار کرد: اما این قصه پرغصه‌ای است که در همین برنامه باید موشکافی شود که چرا جمهوری اسلامی از معادله مبارزه با جمهوری اسلامی حذف شد.

همچنین این کارشناسان در ادامه این برنامه یادآور شدند: اپوزیسیون نشان داد که هنوز سرشت و فرهنگ سیاسی‌اش هیچ پیشرفتی نکرده و ورشکستگی خود را نشان داد، در واقع اپوزسیون بین سه گونه رویارویی فرق نمی‌گذارند رویارویی با دشمن، هم آوردی با کسانی که پروژه‌های اجتماعی‌شان با هم فرق دارد و بگومگو با هم پیمانان و همه را وارد یک جنگ کردند، یعنی اپوزیسیون خارج از کشور ایده جنگی دارد نه ایده شهروندی.

 

 

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول