پاسخ مثبت شرکت مترو تهران به 2 درخواست مردمی در خط 7

به منظور رفاه حال بیشتر مسافران شبکه مترو و همچنین رسیدگی به درخواست‌های قابل اجرای شهروندان در خصوص افزایش امکانات برخی ایستگاه‌ها، در ورودی سوم ایستگاه بریانک 4 دستگاه آسانسور و همچنین در ایستگاه مهدیه 2 رشته پله‌برقی جدید حداکثر ظرف یک ماه آینده نصب و راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش فارس، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو با اشاره به برخی اقدامات تکمیلی در ایستگاه‌های بریانک و مهدیه گفت: ورودی سوم ایستگاه بریانک که در واقع ورودی جنوبی آن محسوب می‌شود، با تجهیز به 4 دستگاه آسانسور،  ویژه افراد کم‌توان جسمی و حرکتی و معلولان احداث شده تا دسترسی این قشر از مسافران به دو طرف سکوی ایستگاه را تسهیل نماید. این امر بنابر درخواست‌های متعدد و مکرر شهروندان در دستور کار قرار‌ گرفت و با صرف هزینه‌های بالغ بر 60 میلیارد تومان، ورودی سوم مردادماه آماده بهره‌برداری خواهد‌شد. ورودی‌های اول و دوم ایستگاه بریانک به ترتیب طی سال‌های 1396 و 1400 افتتاح شده بود و ورودی سوم که در ابتدی خیابان گلبن (پل قزوین) قرار دارد، با استفاده حداکثری از تولیدات داخلی ساخته شده است.   یوسفی در ادامه به راه‌اندازی 2 رشته پله برقی در ایستگاه مهدیه اشاره کرد و افزود: یکی از نواقص پرتقاضای ایستگاه مهدیه، کمبود پله برقی در تراز سکوی خط 3 بود. این ایستگاه به دلیل تبادلی بودن (بین خطوط 3 و 7) روزانه حجم زیادی از مسافران را پذیرا بوده و دسترسی به سکوی خط 3 در آن به سبب فقدان پله برقی، زحماتی را برای مراجعان ایجاد می‌کرد. با پیگیری‌های صورت‌گرفته و نصب 2 رشته پله برقی (رفت و برگشت) در شکل جدید بهره برداری از ایستگاه مهدیه، زمان دسترسی به سکوی خط 3 کاهش یافته و از ازدحام مسافران در مسیرهای موجود نیز کاسته می‌شود. پایان پیام/
پله برقی
10:42 - 21 تیر 1402

2 بازنشر
29 بازدید



1 پاسخ