اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به کجا رسید؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان و روند آماده سازی آن جهت میزبانی از بازی های شمس آذر در لیگ برتر پرداخت.

آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به کجا رسید؟

عباس علایی مقدم در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین، به تشریح آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان جهت میزبانی از بازی های تیم شمس آذر در لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: تعمیر پیست تارتان ورزشگاه آغاز و بحث نور، اسکوبرد و آسانسور نیز با پیمانکاران هماهنگ شده است.

وی افزود: با دستور استاندار گیت های ورودی سردار آزادگان در حال ساخت می باشد و نیروها از هفته بعد به طور شبانه روز مستقر خواهند شد تا ورزشگاه را به شرایط مطلوب و استاندارد لیگ برتر برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در بحث «پارکینگ» شهرداری، راه و شهرسازی و حوزه معاونت عمرانی استانداری پیگیری می کنند و در روز های آینده نحوه استفاده از پارکینگ و خوردوهای عمومی به مردم اطلاع داده خواهد شد.

این مسوول گفت: به دنبال آن هستیم تا با افزایش ایستگاه ها و تعداد وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر، مردم برای رسیدن به ورزشگاه کمتر از وسایل شخصی استفاده کنند.

علایی مقدم در خصوص امکان ورود بانوان به ورزشگاه سردار آزادگان نیز گفت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، تمهیدات لازم اتخاذ شده و تلاش داریم در صورت فراهم شدن شرایط، این موضوع انجام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول