اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اسلام خیرخواه جامعه، خانواده،‌ عفاف و حجاب است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اسلام هر آنچه مایه افتخار و عزت است را در اختیارمان قرار داده به این معنی که خیرخواه جامعه و خانواده،‌ عفاف و حجاب است.

اسلام خیرخواه جامعه، خانواده،‌ عفاف و حجاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در همایش چادرهای آسمانی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف و خانواده جز مسائل مهم جامعه است، اظهار کرد: اسلام از ابتدا به این مسائل توجه ویژه داشت؛ در صد سال اخیر دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن به این مسائل بودند که انقلاب اسلامی با آمدن خود جلوی برنامه‌های دشمن را گرفت.

وی افزود: امروز به لطف خداوند و انقلاب اسلامی هزاران خواهر باسواد و انقلابی در هر زمینه وجود دارد و باید خدا را شاکر باشیم که امام (ره) این راه را باز کردند، انقلاب اسلامی به زنان عزت و کرامت بخشید و موجب شد ارزش‌های متعالی اسلام و خانواده شد بازگردانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اهمیت محیط خانواده و جامعه بیان کرد: محیط جامعه، محیط بی‌بند و باری و شهوت نیست، محیط جامعه، محیط کار و اقتدار است.

دری نجف آبادی ادامه داد: اسلام هر آنچه مایه افتخار و عزت است را در اختیارمان قرار داده و خیرخواه جامعه و خانواده،‌ عفاف و حجاب است.

وی رشد اقتصادی ۸ درصدی برای کشور را از ضروریات دانست و افزود: باید با صرفه‌جویی، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و افزایش بهره‌وری به دنبال ارتقای وضعیت اقتصادی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: باید تلاش شود تا نقاط ضعف را به نقطه قوت تبدیل کنیم، اینکه بخواهیم نقاط ضعف کوچک را بزرگ جلوه دهیم یا نقاط ضعف بزرگ را کوچک نشان دهد در واقع به کشور ظلم کرده‌ایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول