اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رییس دوره‌ای مجمع مجالس آسیایی: باید روابط بین پارلمانی را تقویت کرد

رییس دوره ای مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد که باید روابط بین پارلمانی را تقویت کرد و گام های موثری برای نهادینه کردن روابط پارلمانی داشت. این ارتقا منجر به کسب منافع برای کشورها می شود.

رییس دوره‌ای مجمع مجالس آسیایی: باید روابط بین پارلمانی را تقویت کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالقدیر اونم، نماینده مجلس ترکیه و رییس دوره ای مجمع مجالس آسیایی در اجلاس کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و دومین نشست کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت: شاهد تغییرات و تحولات عمیق در سیستم بین المللی هستیم که مسئولیت خطیر ما، تاثیرگذاری مثبت روی تحولات است لذا باید تلاش کرد تحولات به نفع مردم بوده و تاثیرات مثبت داشته باشد.

وی ادامه داد: نمایندگان پارلمان ها می دانند که در قاره کهن تحرکات عمیقی تجربه می کنند لذا لازم است برای استفاده از این تحولات‌ به نفع کشور های آسیایی شبکه و سازکار منسجمی‌ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید از دیپلماسی مدرن و چندجانبه گرایی استفاده کرد، افزود: دیپلماسی پارلمانی تاثیرات مثبتی در دموکراسی و همکاری بین کشورها دارد و کانال ارتباطی برای ایجاد هماهنگی بین نمایندگان و ارگان های پارلمان است. نمایندگان پارلمان ها می توانند تاثیر موثری برای همکاری های جهانی داشته باشند. باید روابط بین پارلمانی را تقویت کرد و گام های موثری برای نهادینه کردن روابط پارلمانی داشت. این ارتقا منجر به کسب منافع برای کشورها می شود.

نماینده پارلمان ترکیه در پایان گفت: باید مناسبات پارلمانی را تقویت کرده تا کشورهای قاره کهن به منافع ملی و منطقه ای دست پیدا کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول