اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری اجتماع بزرگ مردمی حجاب و عفاف در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی حمایت از حجاب و عفاف در شهر ایلام خبر داد.

برگزاری اجتماع بزرگ مردمی حجاب و عفاف در ایلام

حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی‌پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام صبح سه شنبه درگفت وگو خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: اجتماع بزرگ مردمی حمایت از حجاب و عفاف با حضور اقشار مختلف مردم و به صورت خانوادگی در سطح مناطق مختلف استان برگزار می شود. 

وی افزود: این مراسم همچون سال های گذشته در مرکز استان و راس ساعت ١٨ عصر روز چهارشنبه ٢١ تیرماه سال جاری در محل خیابان آیت الله طالقانی برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: باتوجه به هجمه های معاندان بر ضد حجاب و عفاف جامعه باید با تمام توان با دشمن مقابله شود. 

 حجت الاسلام چراغی پور ادامه داد: این اقدامات مذبوحانه امنیت و بنیان خانواده ها را نشانه گرفته و بر این اساس باید با تمام توان و ظرفیت با آن مقابله کرد.

وی از عموم مردم ولایتمدار دعوت کرد تا با حضور پرشور و فعال خود در اجتماع بزرگ حمایت از حجاب و عفاف و امنیت خانواده، بار دیگر توطئه های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در تقویم ملی ۲۱ تیرماه و سالروز حمله عمال رضاخانی به مسجد گوهرشاد و واقعه کشف حجاب به روز ملی حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول