اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

منصوریان تنهاتر از همیشه در اهواز

با بحث‌های مجازی که میان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان و رئیس هیأت فوتبال این استان به راه افتاده است، بعید نیست که پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر، همکاری باشگاه فولاد با کادر فنی این تیم به پایان برسد.

منصوریان تنهاتر از همیشه در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در چند روز گذشته و در آغاز یک دوره مربیگری، رئیس هیأت فوتبال خوزستان به طرز ناگهانی و عجیب لب به انتقاد از علیرضا منصوریان گشود و او را فاقد صلاحیت برای هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان دانست، موضوعی که کمتر متولیان فوتبال در استان‌ها به آن ورود کرده و یا در حیطه اختیارات ایشان است که بخواهند در خصوص آن اعمال نظر کنند.

اما گفته‌های عبدالکاظم طالقانی بی جواب نماند و محمد خرمگاه، دستیار منصوریان در تیم فولاد در پاسخ به صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان، ضمن انتقاد از سخنان او، از وی خواست که به موضوع قرارداد ویلموتس که طالقانی یکی از امضاء کنندگان آن بود، رجوع کرده و عملکرد خود را بسنجد!

این بگو مگوی غیر معمول در فوتبال خوزستان که هیأت این رشته در استان را وارد فاز جدیدی از حواشی کرد به همین نقطه ختم نشد و موجب شد تا مدیران این باشگاه، سراسیمه به دیدار متولی فوتبال در خوزستان بروند تا شاید بتوان از این طریق، حواشی ایجاد شده را رفع و رجوع کنند.

اما اخباری که از این نشست درز کرده است، حکایت از آن دارد که طالقانی از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است و حتی تهدید کرده که سخنان مربی فولاد را در محاکم قضایی پیگیری خواهد کرد.

آن گونه که از واکنش مدیران باشگاه فولاد خوزستان بر می‌آید، مدیریت این باشگاه ضمن تقبیح واکنش مربیان فولاد، در مقابل رئیس هیأت فوتبال خوزستان از مربیان خود حمایت نکرده و طالقانی را در این مسئله محق دانسته است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در بخشی از این دیدار، خطاب به رئیس هیأت فوتبال خوزستان عنوان کرد: «هرگز راضی به این جور به وجود آمده در تیم فوتبال فولاد نبودیم و ضمن رد آن رسما از حاج آقا طالقانی عذرخواهی می‌کنیم! اگر کلامی بیان شد که باعث تکدر شما شد، بنده عذرخواهم.»

به نظر می‌رسد که تزلزل مدیران باشگاه فولاد در قبال موضع کادر فنی تیم بزرگسالان فولاد و حضور دسته جمعی در دفتر هیأت فوتبال خوزستان جهت عرض عذرخواهی، همچنین انتقادات شدید هواداران این تیم از ادامه همکاری منصوریان با این باشگاه و نگرانی از بابت مواجهه هواداران این تیم با کادر فنی در آغاز لیگ و ایجاد حواشی در ابتدای کار، پشت منصوریان را بیش از همیشه در اهواز خالی کرده و مدیران این تیم را به چاره‌اندیشی در خصوص آینده نیمکت فولاد خوزستان وادار کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول