اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

78 درصد از تاکسی‌های شهرکرد فرسوده است

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: از مجموع تعداد تاکسی‌های فعال شهر 245 تاکسی عمر زیر 10 سال و 911 تاکسی عمر بالای 10 سال دارند و فرسوده محسوب می‌شوند.

78 درصد از تاکسی‌های شهرکرد فرسوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزاییان گفت: از مجموع تعداد تاکسی‌های فعال شهر ۲۴۵ تاکسی عمر زیر ۱۰ سال و ۹۱۱ تاکسی عمر بالای ۱۰ سال دارند و تاکسی فرسوده محسوب می‌شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد ادامه داد: هم‌ اکنون در شهرکرد مجموعا یک‌هزار و ۱۵۶ تاکسی فعال است که شامل ۹۳۲ تاکسی گردشی، ۱۱۰ تاکسی هوشمند ۱۳۳ و حدود ۱۱۴ تاکسی هوشمند ۱۸۰۰ است.

وی با بیان اینکه هم‌ اکنون هفت خط در مسیرهای مختلف شهرکرد فعال است، افزود: در راستای نوسازی تاکسی‌های فرسوده طرحی پیش‌بینی شده است و ۳۳ راننده تا کنون برای نوسازی تاکسی‌های خود در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

میرزاییان اضافه کرد: با توجه به اینکه سایت ثبت‌نام نوسازی تاکسی‌ها در حال بروزرسانی است امکان ثبت‌نام وجود ندارد اما تا چند روز آینده سایت اصلاح می‌شود و رانندگان می‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول