اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گردهمایی مسؤولان دستگاه‌ها با محوریت حجاب و عفاف برگزار می‌شود

معاون استاندار تهران: گردهمایی مسؤولان دستگاه‌ها و مسؤولان حراست‌ با محوریت حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

گردهمایی مسؤولان دستگاه‌ها با محوریت حجاب و عفاف برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به در پیش بودن روز حجاب و عفاف اظهار کرد: ۲۱ تیرماه بر اساس واقعه تاریخی در  مسجد گوهرشاد که رژیم صفاک پهلوی کشتار اجتماع مردم برای ممنوعیت حجاب را انجام داد، روز حجاب و عفاف نامیده شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر موضوعیت حجاب و عفاف افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری بی‌حجابی هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است، از این‌رو همه دستگاه‌ها به ویژه وزارت کشور و شخص وزیر کشور مسؤولیت در این زمینه دارند و در استانداری‌ها نیز استاندار مسؤول ستاد حجاب و عفاف است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: طبق ابلاغیه‌های وزارت کشور و همچنین طبق مطالبه مردم انقلابی، در مجموعه دستگاه‌های اداری و اجرایی رعایت حجاب و عفاف باید در دستور کار قرار گیرد.

جوهری سپس گفت: مسؤولیت در دستگاه‌ها با روسای دستگاه‌ها و مسؤولان حراست است، در همین راستا گردهمایی بزرگی با حضور همه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و اداری استان همراه با مسؤولان حراست‌ها روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی وزیر کشور، آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور و با حضور استاندار و دیگر مسؤولان خواهد بود.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: در این جلسه سیاستگذاری‌ها بر اساس دستورالعمل‌های وزارت کشور تبیین می‌شود تا همگرایی در نحوه مواجهه با موضوع حجاب و عفاف در مجموعه استان داشته باشیم و در حوزه‌های ایجابی و هم سلبی به نقشه راه مناسب دست پیدا کنیم و با تاکید بر اقدامات ایجابی موضوع حجاب و عفاف را پیش ببریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول