اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان احداث گلخانه‌ها تسهیل شود

فرماندار شهرستان همدان گفت: پرداخت تسهیلات بانکی باید به متقاضیان احداث گلخانه‌ها تسهیل شود.

پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان احداث گلخانه‌ها تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی شهرستان اظهار کرد: بانک کشاورزی باید ورود جدی‌تر به مباحث داشته باشد و در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان احداث گلخانه‌ها تسهیل و تسریع کند.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید تسهیلات تبصره ۱۸ افزود: ۲۷ متقاضی احداث گلخانه در شهرستان همدان سال گذشته به بانک کشاورزی معرفی شدند که در تسهیلات تبصره ۱۸ مشکل داشتیم و متقاضیان موفق به اخذ تسهیلات نشدند.

فرماندار همدان با بیان اینکه کشاورزی یکی از محورهای توسعه استان است تصریح کرد: هم اکنون شهرستان همدان با ۶۰ هکتار کشت گلخانه‌ای در سطح استان پیشرو است و در سال جاری توسعه ۱۸ هکتار گلخانه سهمیه شهرستان همدان پیش‌بینی شده است.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران و پیگیری مشکلات متقاضیان احداث گلخانه‌ها را ضروری دانست و افزود: جلسات ویژه گلخانه‌ها به صورت ماهیانه و جلسه بعدی ۱۵ روز آینده برگزار می‌شود تا بتوانیم در بحث الگوی کشت و توسعه کشت گلخانه‌ای به اهداف تعیین شده دست یابیم.

مخفی تاکید کرد: افزایش هزینه احداث گلخانه، کاهش منابع آب موجود گلخانه‌ها و‌ عدم تخصیص جدید، قطع برق و تامین انرژی مورد نیاز، افزایش سود تسهیلات بانکی گلخانه‌ها، عدم ابلاغ تسهیلات گلخانه‌ها در سال گذشته از مهمترین مشکلات فعالان و متقاضیان سرمایه‌گذاری گلخانه‌هاست.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول