اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کاپیتان تیم ملی بیلیارد: وزیر ورزش صدای ما را بشنود، 99 درصد مجمع این 3 نامزد را نمی‌خواهند!

کاپیتان تیم ملی بیلیارد در خصوص اتفاقات مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد توضیحاتی را بیان کرد.

کاپیتان تیم ملی بیلیارد: وزیر ورزش صدای ما را بشنود، 99 درصد مجمع این 3 نامزد را نمی‌خواهند!

آرمان دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد و تعویق آن اظهار داشت: تنها چیزی که در اینباره می‌توانم بگویم این است که اسکندری چند سال است در فدراسیون به عنوان رئیس حضور دارد و به نوعی یک ساختمان زیبایی از مدال و افتخارات در آسیا و جهان ساخته است، اما متأسفانه صلاحیت او را برای حضور در انتخابات این فدراسیون تأیید نکردند. در این میان هم من به عنوان نماینده ورزشکاران یک رأی داشتم که باید برای آینده ورزشکاران تصمیم می‌گرفتم نظر شخصی خود من این بود که در مجمع انتخاباتی ننشینم، نه به لحاظ اینکه هاشم اسکندری رد صلاحیت شده است بلکه به خاطر ورزشکاران این رشته بود. در خصوص اسکندری باید بگویم که حق او است که در انتخابات حضور داشته باشد و در مسیری که ساخته است پیش برود. در این مجمع کاندیداهای دیگری هم وجود داشتند که ما آنها را قبول نداشتم.

وی در خصوص اینکه چرا وضعیت کاندیداهای فدراسیون‌ها در دقیقه 90 مشخص می‌شود، گفت: این سؤالی است که باید از مسؤولان وزارت ورزش بپرسید من به عنوان یکی از اعضای مجمع کیلومترها طی می‌‌کنم تا به تهران برسم و در این مجمع حضور پیدا کنم اما می‌آییم و می‌بینیم که یک شخص به فاصله چند ساعت مانده به انتخابات رد صلاحیت شده است. شما نگاه کنید همان روز اعلام کردند که 15 روز بعد انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار می‌شود اما هنوز به عنوان یکی از اعضای این مجمع نمی‌دانم که چه کسی تأیید شده و چه کسی تأیید نشده است. وقتی به فاصله چند ساعت تا برگزاری انتخابات چنین موضوعی رخ می‌دهد مطمئناً دستی در کار است.

کاپیتان تیم ملی بیلیارد در خصوص اینکه اگر هاشم اسکندری تأیید صلاحیت نشود در مجمع انتخاباتی بعدی شرکت خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: من نمی‌گویم که مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار نشود اما وقتی سه کاندیدای دیگر مورد قبول من نیستند، چطور می‌توانم رأی بدهم آنها حتی در این مدت با من که به عنوان کاپیتان یاد می‌شوم صحبت نکرده‌اند. من نمی‌توانم به ورزشکاران بگویم در مجمع انتخاباتی به فلان شخص رأی داده‌ام و شما در خصوص آینده خود خیالتان راحت باشد. من نماینده بزرگ‌ترین قشر خانواده بولینگ و بیلیارد هستم. شما نگاه کنید بزرگ‌ترین جامعه هر ورزشی ورزشکار است و بالاتر از ورزشکار هم نداریم. من واقعیت را بگویم اگر فردا من به فرد دیگری رأی دهم تمام ورزشکاران از من مطالبه‌گری می‌‌کنند و می‌گویند اگر تو رأی نمی‌دادی چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

دیناروند در ادامه گفت:‌ ما در حال حاضر هیچگونه مشکلی در فدراسیون نداریم و همه چیز برای ورزشکاران به خوبی پیش می‌رود. ما 5 یا 6 مدال به دست آوردیم که بسیار مهم است و همیشه اعزام‌های خودمان را هم داشتیم و در تورنمنتی نبوده که ما شرکت نکرده باشیم. امروز در فدراسیون بهترین مربیان و بهترین داوران بین‌المللی را داریم. زمانی رئیس یک فدراسیون را تغییر می‌دهند که درست کار نکرده باشد، اما وقتی ما تا به امروز مشکلی نداشته‌ایم چرا باید ریاست فدراسیون‌مان به دست فرد دیگری بیفتد. از طرفی هم 50 نفر از اعضای مجمع انتخاباتی جلسه را ترک کردند اگر سرانگشتی هم حساب کنید 99 درصد اعضای مجمع 3 نامزد را نمی‌خواهند و این یک موضوع کاملاً روشنی است. اگر من جای سه کاندیدای دیگر بودم دیگر در مجمع انتخاباتی بعدی حضور پیدا نمی‌کردم چرا که اعضای مجمع با صراحت گفتند که ما شما را نمی‌خواهیم.

وی در خصوص ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد افزود: من یک ورزشکار هستم و هر کسی به عنوان رئیس به فدراسیون بولینگ و بیلیارد بیاید شخصیت من حفظ خواهد شد و حساسیت خاصی ندارم، اما من نماینده ورزشکاران هستم و نباید تنها به نفع خودم عمل کنم و در مجمع انتخاباتی قبل هم به خاطر تمام ورزشکاران این رشته جلسه را ترک کردم. ما از شما می‌خواهیم صدا ما را به ورزیر ورزش برسانید. ما از وزارت ورزش انتظار داریم ورزشی که روند پیشرفت و درست خود را پیش می‌رود خراب نکنند. مسأله بعدی که وجود دارد بعد از اتفاقات مجمع اول انتخاباتی فدراسیون جهانی اعلام کرده است که اگر هاشم اسکندری در مجمع انتخاباتی این فدراسیون حضور نداشته باشد، این رشته از سوی فدراسیون جهانی تعلیق خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی بیلیارد بیان کرد:‌ آینده تمام ورزشکاران این رشته ورزشی به مجمع انتخاباتی بعدی گره خورده است و باید به آن توجه شود. ما اعضای مجمع حق داریم که بدانیم کاندیدای مورد نظرمان به چه دلیل رد صلاحیت شده است. نهادهای نظارتی هم باید این موضوع را برای اعضای مجمع روشن کنند. در مجمع گذشته وقتی دلیلی در این خصوص به ما نگفتند چطور می‌توانستیم بنشینیم و مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم. نمی‌توانیم بنشینیم و توی سرمان بزنند. من به عنوان نماینده ورزشکاران تا روزی که هستم اجازه چنین اتفاقی را نخواهم داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول