اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

1100 کیلومتر پیاده روی به عشق شاه خراسان

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: کاروان زائران پیاده بافق یزد پس از پیاده روی بیش از هزار و 100 کیلومتری، فردا به مشهدالرضا می رسند.

1100 کیلومتر پیاده روی به عشق شاه خراسان

حسین رضایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: کاروان زائران پیاده بافق یزد، مسیر هزار و ۱۱۸ کیلومتری را در مدت ۲۷ روز از بافق تا مشهد به صورت پیاده طی کرده و برای زیارت امام هشتم از ۸۶ شهر و روستا عبور کرده اند.

وی با بیان این که کوچک ترین عضو این کاروان ۱۵۰ نفری ۱۴ سال و بزرگ ترین عضو آن ۷۶ ساله دارد، گفت: کاروان بیت الرضای یزد برای سی امین بار است که وارد مشهدالرضا (ع) می شود.

رضایی ادامه داد: حرکت این کاروان، هرساله به نام یکی از اعضای خاندان عصمت و طهارت نامگذاری می شود و امسال نیز این کاروان با نام حضرت فاطمه بنت اسد رهسپار مشهد شده اند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: این کاروان ۱۵۰ نفری پس از رسیدن به مشهد مقدس ۳ روز در این شهر خواهند بود و به زیارت و پابوسی امام هشتم مشرف می شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول