اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مدیرعامل نفت: هواداران تشنه قهرمانی‌اند اما انتظارها را بالا نمی‌بریم

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان گفت:هواداران تشنه قهرمانی نماینده آبادان در لیگ برتر هستند اما قول قهرمانی دادن سخت است و نمی‌توانیم انتظارها را بالا ببریم.

مدیرعامل نفت: هواداران تشنه قهرمانی‌اند اما انتظارها را بالا نمی‌بریم

عباس چوپان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان برای فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: در تلاش هستیم که یک تیم خوب برای مسابقات ببندیم که هواداران از دیدن بازی‌های آن لذت ببرند.

وی در مورد اینکه تیم در حد قهرمانی بسته خواهد شد یا خیر، گفت: قهرمانی فاکتورهای زیادی می‌خواهد و نمی‌توانیم انتظارها را بالا ببریم و بعد از اینکه نشد، هواداران سرخورده بشوند، اما تلاش‌مان این است که تیم خوبی بسته شود. هواداران تشنه قهرمانی نماینده آبادان در لیگ برتر هستند اما قول قهرمانی دادن سخت است.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان در مورد انتخاب حماد سامری به عنوان سرمربی عنوان کرد: ما چند گزینه را بررسی کردیم که سامری هم یکی از آنها بود و در نهایت نظر شواری ورزش این بود که فرصتی دوباره به این مربی داده شود، چرا که او در زمان حضورش هم نتایج قابل قبولی را کسب کرد.

چوپان در مورد اینکه چرا او دو فصلی دور بود، گفت: نمی دانم، من در آن زمان نبودم و نمی‌دانم او را نمی خواستند یا خودش دوست داشته که در جای دیگری مربیگری کند.

وی در خصوص اینکه بودجه فصل قبل تان ظاهرا 30، 40 میلیارد بوده است، گفت: نه اصلا اینطور نیست، شاید برخی تیم ها این مبالغ را هزینه کرده باشند، اما برای ما نبوده است. برای این فصل هم هنوز مبلغ بودجه تصویب نشده است.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: جذب بازیکن خارجی نیاز به مجوز دارد و در صورت تصویب با نظر سرمربی جذب خواهد شد. سال گذشته نیز این موضوع مطرح شد اما مجوزی برای گرفتن یار خارجی نداشتیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول