اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشکلات اوقافی شهر محمود آباد نمونه در مسیر بهبود قرار خواهد گرفت

استاندار قزوین گفت: موضوع اوقاف محمود آباد نمونه مهم ترین مطالبه مردم این شهر است که ابعاد قانونی و حقوقی دارد ولی با توجه به اراده اوقاف استان و همراهی های ملی در سال های اخیر اقدامات خوبی در سایر شهرهای استان شده و در محمود آباد نمونه هم با همراهی خوب مردم و مسئولان گام های رو به جلو برخواهیم داشت.

مشکلات اوقافی شهر محمود آباد نمونه در مسیر بهبود قرار خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر محمودآباد نمونه اظهار کرد: مسائل مربوط به این شهر از قبل بررسی و تصمیماتی اتخاذ و مواردی هم در حال اجرا می باشد و نسبت به مشکلات این شهر و تمامی شهرهای استان اشراف کامل وجود دارد.

وی افزود: شهر محمود آباد نمونه شهری برخوردار از جهت فرهنگی و همراهی مردم در حل مسائل و مشکلات است و تعامل و وحدت در بین مسئولان شهر هم توانسته مشکلات شهر را تا حدود زیادی کاهش دهد.
 
استاندار قزوین با بیان اینکه در هرجایی  که همگرایی وجود دارد و مردم و مسئولان با یکدیگر متحد هستند شاهد تسریع و تسهیل مسائل و مشکلات هستیم، گفت: شهر محمود آباد نمونه به معنای واقعی کلمه شهری نمونه در حوزه شهری و تعامل بین مردم و مسئولان است و می تواند الگوی شهرهای دیگر باشد.
 
این مسوول اضافه کرد: دولت با یکسری از خواسته ها و انتظارات مردم بر سر کار آمده و در مدت اخیر سعی کرده با اتکا به توان داخلی در مسیر رفع و حل مشکلات قرار بگیرد، موضوعی که با دستاوردهایی هم همراه بوده است و امیدواریم که در نیمه دوم عمر دولت نتایج برخی از تلاش ها بیشتر نمایان شود و مردم طعم شیرین خدمت را بیشتر لمس کنند. 

اعلایی ادامه داد: دولت سیزدهم در حوزه بین الملل با تکیه بر اراده و عزت ملی دستاوردهایی را به دست آورده است که شاید اگر به عنوان وعده دولت مطرح می شد خیلی ها نسبت به رسیدن به این جایگاه تردید داشتند ولی امروز به لطف خدا تمامی آنها رنگ و بوی اجرایی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه هرجایی که ملت بر آرمان ها پافشاری و دولت ها اصرار بر اتکا به توان داخلی داشتند، نتایج مطلوبی به دست آمده است، اضافه کرد: در داخل کشور با تلاش و همگرایی و دوری از حواشی، صداقت و اخلاص در خدمت رسانی، امکانات به اندازه کافی برای برطرف شدن مشکلات وجود دارد و دولت سیزدهم دولت تصمیم‌گیری و اقدام برای حل مشکلات است و به دنبال فرافکنی نیست.

وی گفت: به طور مثال در استان قزوین با اتکا به داخل و ظرفیت های داخلی تمامی مشکلات راه و آب روستایی در یک بازه زمانی سه ساله برطرف خواهد شد  و در سایر حوزه ها هم با همین منوال با اراده جمعی و توان داخلی به دنبال رفع مسائل خواهیم بود.

استاندار قزوین با اشاره به مشکلات شهر محمود آباد نمونه اضافه کرد: موضوع اوقاف محمود آباد نمونه مهم ترین مطالبه مردم این شهر است که ابعاد قانونی و حقوقی دارد ولی با توجه به اراده اوقاف استان و همراهی های ملی در سال های اخیر اقدامات خوبی در سایر شهرهای استان شده و در محمودآباد هم با همراهی خوب مردم و مسئولان گام های رو به جلو برخواهیم داشت.

این مسوول در پایان گفت: برای مشکلات دیگر شهر محمود آباد نمونه از جمله پمپ بنزین، تقویت کلانتری، بهسازی راه و سایر موضوعات هم در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد که به زودی در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول