اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پایش عملکرد مدیران استانی در استفاده از ظرفیت ایثارگران

مشاور امور ایثارگران وزیر صمت گفت: عملکرد مدیران استان‌ها در استفاده و تقویت ظرفیت ایثارگران مورد پایش قرار می‌گیرد.

پایش عملکرد مدیران استانی در استفاده از ظرفیت ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن ممتحن، مشاور وزیر و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت عصر امروز در سفر یک‌روزه خود به استان سمنان در نشست اجرای طرح توانمندسازی ایثارگران این استان، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست علاوه بر تجلیل و تکریم ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، شنیدن و بررسی مشکلات و همفکری در جهت رفع آن‌هاست.

وی در جمع ایثارگران و جانبازان اداره کل صمت استان سمنان افزود: عملکرد مدیران استان‌ها در استفاده و تقویت ظرفیت ایثارگران مورد پایش قرار می‌گیرد و در جهت توانمندسازی ایثارگران و اجرای این طرح باید از ظرفیت دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت صمت استفاده کرد و تمام دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

مشاور امور ایثارگران وزیر صمت بیان کرد: کمیته‌ای ذیل کمیته مرکزی وزارت صمت در استان‌ها تشکیل و دوره‌های آموزشی و نشست‌های کارگاهی برای رسیدن ایثارگران به توانمندی خاص باید انجام شود.

ممتحن اضافه کرد: رسالت ما به عنوان جامعه ایثارگری این است که فرهنگ شهادت و ایثارگری را تبیین و موج نگاه ایثارگری ایجاد کنیم. در شرایط کنونی، وظیفه ما این است که در توسعه فرهنگ شهدا و ایثارگری پیشرو بوده و نگاه ویژه‌ای به جامعه ایثارگری و ارتقای ایثارگران داشته باشیم و این قشر در دستگاه‌ها الگو شوند.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدای اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با حضور مشاور امور ایثارگران وزیر صمت، مشاور امور ایثارگران استاندار سمنان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تقدیر شد.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران وزارت صمت در سفر به استان سمنان همچنین با خانواده معظم شهید والامقام و شاخص استان، سردار حاج محمود اخلاقی دیدار و با اهدای لوحی از مقام و جایگاه این شهید تجلیل کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و بازدید از یک واحد صنعتی دارای کادر مدیریتی و پرسنلی ایثارگران در شهرک صنعتی شهرستان مهدی‌شهر از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه مشاور امور ایثارگران وزارت صمت به استان سمنان بود.

پایان پیام/74007/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول