اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فعال دانشجویی سیستان‌وبلوچستان: با عوامل حادثه تروریستی امروز برخورد جدی شود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان سیستان و بلوچستان گفت: ما دانشجویان حادثه تروریستی زاهدان را به شدت محکوم و از مسؤولان امنیتی و اطلاعاتی کشور خواستاریم افراد دخیل در این حادثه تروریستی را شناسایی و مجازات کنند.

فعال دانشجویی سیستان‌وبلوچستان: با عوامل حادثه تروریستی امروز برخورد جدی شود

سجاد اسلامی نژاد دبیر جامعه اسلامی دانشجویان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حوادث تروریستی امروز در این استان، گفت: با توجه به اتفاقاتی که امروز در شهر زاهدان و کلانتری 16 این شهر اتفاق افتاده است، ما دانشجویان و فعالین فرهنگی و سیاسی این اتفاق را به شدت محکوم و از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور خواستاریم افراد دخیل در این حادثه تروریستی را شناسایی و مجازات کنند تا درس عبرتی باشد برای سایر کوردلان که قصد انجام این چنین اقدامات خشونت باری را در سطح جامعه دارند.

وی افزود: رقم خوردن چنین حوادث تلخی بعد از اتحاد شیعه و سنی در برگزاری با شکوه عید غدیر در سیستان و بلوچستان نشان دهنده ی این است که دشمنان به دنبال ایجاد نا امنی دائمی علیه مردم این استان هستند و باید محرکان و مسببان روانی در این استان نیز شناسایی شده و با آن ها برخورد شود.

صبح امروز یک تیم تروریستی ۴ نفره که قصد ورود به کلانتری ۱۶ زاهدان را داشت، با مقاومت جانانه کارکنان خدوم انتظامی مواجه و پس از هلاکت تمام تروریست ها اقدام کور تروریستی آن ها ناکام ماند.

 شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز در این زمینه اطلاع داد که متاسفانه دو تن از نیروهای انتظامی در این درگیری به شهادت رسیدند و هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول