اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سردار بوعلی: یکه‌تازی دشمنان جمهوری اسلامی به یک موضوع نخ‌نما تبدیل شده است

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه امروز دنیا شاهد اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نزول قدرت کفار است، گفت: امروزه تظاهر به قدرت نمایی دشمنانی که به دنبال یکه تازی در میدان هستند به یک موضوع نخ نما تبدیل شده و آنان را به ضعیف ترین کشورها در حوزه اقتصادی، تجهیزاتی و فنی مبّدل کرده است‌.

سردار بوعلی: یکه‌تازی دشمنان جمهوری اسلامی به یک موضوع نخ‌نما تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرین دشت، سردار یدالله بوعلی در آئین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه زرین دشت بر لزوم‌ برجسته سازی جنبه ایمانی و اعتقادی فرماندهان سپاه تاکید کرد و اظهار داشت: باید جنبه ایمانی، اعتقادی و ولایتمداری فرماندهان سپاه در همه موضوعات برجسته باشد. 

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا شاهد اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نزول قدرت کفار است، عنوان کرد: امروزه تظاهر به قدرت نمایی دشمنانی که به دنبال یکه تازی در میدان هستند به یک موضوع نخ نما تبدیل  و آنان را به ضعیف ترین کشورها در حوزه اقتصادی، تجهیزاتی و فنی مبّدل کرده است‌. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در موقعیتی قرار گرفته اند که مجبورند تا قدرتهای دنیا را در هر نقطه جغرافیایی و در جوامع بین المللی بپذیرند.

سردار بوعلی خطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در شرایطی قرار گرفته است که سایر ملت ها او را الگوی بسیار موفقی برای خود قرار داده اند که از سایر میدان ها سربلند بیرون آمده است. 

حفظ قدرت و استقلال جمهوری اسلامی، فراتر از مرزهای جغرافیایی

 او با ذکر این نکته که این الگو گیری در تمام دنیا مصداق دارد، یادآور شد: به لطف خدا ، اموز جمهوری اسلامی از جهت حفظ استقلال و قدرت، فراتر از مرزهای جغرافیایی و سرزمینی خود است. 

 به گفته فرمانده سپاه فجر استان فارس ، امروز ثروت  دنیا در اختیار غارتگرانی است که قرن ها سرمایه  دنیا را به غارت برده و کشورهای مختلف را با مشکلات اقتصادی عدیده روبرو ساخته اند، وگرنه کشور ما با این پیشرفت های علمی و دانش که در همه عرصه ها دارد، کشور فقیری نیست.

سردار بوعلی بیان داشت: اگر تجارت دنیا با قدرتی که بر علیه نظام غرب در حال انجام است، ادامه دار باشد، یقیناً مساله اقتصاد ما حل میشود.

نارسایی های موجود کشور محصول کم کاری و سوء مدیریت هاست

در ادامه نماینده مردم شهرستانهای داراب و زرین دشت نیز در سخنانی بر لزوم ایجاد فضای همدلی در بین نیروهای انقلابی این شهرستان برای توسعه همه جانبه تاکید کرد وگفت: آنچه که برای  ما مهم است ، ایجاد فضا  وحدت و همدلی در راستای  خدمتگذاری به مردم‌است .

محمدجواد افزود: نارسایی هایی مجود در کشور محصول کم کاریها و سوء مدیریت هاست اما قطع به یقین  با ایجاد فضای مودّت و همدلی از سد مشکلات گذر خواهیم کرد. 

رئیس کمیسیون‌کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که باید امروز بیشتر از گذشته موضوع خدمتگذاری  و خدمت رسانی به مردم در اولویت باشد، تصریح کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری باید آویزه گوش مسئولین کشور، استان و شهرستان باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم سرهنگ پاسدار عبدالله مستقیمی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت منصوب و از زحمات سرهنگ سجاد راحت طلب فرمانده پیشین سپاه زرین دشت تقدیر شد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول