اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

شبکه سراسری برق پایدار اما تحت فشار است

سخنگوی صنعت برق گفت: شبکه سراسری برق در پایداری کامل قرار دارد، اما تحت فشار است و مدیریت مصرف برق توسط مردم در ساعات 11 الی 17 می‌تواند، پایداری شبکه را تضمین کند.

شبکه سراسری برق پایدار اما تحت فشار است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در ارتباط زنده با صداوسیما اظهار داشت: تاکنون یک بار رکورد مصرف برق کشور شکسته شده و عدد 69 هزار 950 مگاوات را ثبت کرده‌‍ایم اما بر اساس پیش‌بینی‌ها، امروز رکورد جدید در صنعت برق به ثبت می‌رسد و پیش‌بینی ما رسیدن به مصرف 70 هزار و 500 مگاوات است.

وی افزود: شبکه برق سراسری در پایداری کامل قرار داشته اما تحت فشار است و مدیریت مصرف برق توسط مردم در ساعات 11 الی 17 می‌تواند، پایداری شبکه را تضمین کند.

رجبی مشهدی گفت: مردم با کاهش مصرف می‌توانند، علاوه بر دریافت پاداش صرفه‌جویی برق به صنعت برق در تضمین پایداری شبکه سراسری کمک کنند.

سخنگوی صنعت برق بیان کرد: صنعت برق هم اکنون در آمادگی 100 درصد قرار دارد و به کمک مردم شرایط اوج بار با پایداری شبکه سپری می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول